معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: یکی از مسائل مهم در حوزه انتخابات بستر فضای مجازی است که به ویژه برای جوانان یک فرصت و انگیزه خوب برای حضور در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، وحدانی نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: فضای مجازی در کنار اینکه فرصتی خوبی برای ایجاد شور و هیجان انتخاباتی است، اما بستری را برای سوء استفاده برخی افراد در راستای تخریب و سیاه نمایی فراهم کرده است.

او با بیان اینکه قانون وظایف ناظران و مجریان را مشخص کرده افزود: دادگستری و دستگاه قضایی بر اساس موازین قانونی باید مراقب اجرای قانون و قانون مداری در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف باشند که هدف ما حذف جرائم و کاهش تخلفات انتخاباتی است.

وحدانی نیا با اشاره به اینکه در کنار موازین قانونی باید اصول اخلاقی و رفتاری را رعایت کنیم بیان کرد: همه ما ناظران، مجریان، کاندیدا‌ها و هواداران باید مراقب باشیم که به خاطر دنیای دیگران آخرت خود را خراب نکنیم و در قبال انتقادات دیگران نیز تحمل داشته باشیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی اظهار کرد: کاندیدا‌های انتخاباتی باید تقوای مالی را در نظر بگیرند که ازاین طریق ازبودجه دولت برای هزینه انتخاباتی خود استفاده نکنند.

او با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی در حوزه تبلیغات باید از بستر فضای مجازی بیشتر استفاده شود اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا در تبلیغات باید پروتکل‌های بهداشتی را رعات کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.