با دستورالعمل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در زمانبندی امتحانات پایان نیمسال دانشجویان تغییراتی ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، علی اسکندری سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی اراک از تغییر زمان امتحانات پایان ترم دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

اسکندری افزود: با توجه به دستورالعمل سازمان محترم مرکزی برای استفاده بهینه از بستر سامانه وادانا در برگزاری امتحانات، تغییراتی در زمانبندی امتحانات پایان نیمسال ۹۹۲ در سامانه آموزشیار اعمال شده است.

او اضافه کرد: دانشجویان باید جهت اطلاع از تاریخ و ساعت دقیق امتحانات نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه امتحان در نیمسال جاری حداکثر تا تاریخ ۲۸ خردادماه اقدام کنند و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت با مدیر آموزش دانشکده مربوط تماس بگیرند.

سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی اراک بیان کرد: با توجه به اینکه سامانه آموزشیار، یک سامانه سراسری است، استفاده از خدمات آموزشی (مانند شرکت در امتحانات، مشاهده نمرات، اعتراض به نمرات و ...) منوط به تسویه حساب مالی است.

او ادامه داد: شایسته است دانشجویان حداکثر تا تاریخ ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ بدهی مالی خود را تسویه و یا از طریق دریافت وام صندوق رفاه اقدام کنند.

اسکندری تصریح کرد: در صورت داشتن هرگونه سوال مربوط به امور شهریه با شماره ۰۸۶۳۳۴۱۲۱۵۳ حسابداری دانشجویی تماس بگیرند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.