در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز خواهد شد و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از اول جولای باز شده و تا ۳۱ آگوست بسته خواهد شد.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین موارد اشاره می‌کنیم.

پوچتینو قرارداد خود را با PSG تمدید کرد

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پاری سن ژرمن قرارداد خود را با این تیم یک سال دیگر تمدید کرد. در حالی که گفته می‌شد مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن با ترک این تیم به تاتنهام باز خواهد گشت، اما روزنامه تلگراف مدعی شد که این مربی آرژانتینی قرارداد خود را با تیم پاریسی تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرده است.

راموس علیه امباپه

خوزه رامون مورنا مدیر باشگاه رئال مادرید ادعا کرده که سرخیو راموس مدافع باتجربه این تیم طی تماس با بازیکنان رئال به آن‌ها اخطار داده است که هیچگونه کاهش دستمزد را نپذیرند، زیرا با این کار به سران باشگاه کمک خواهند کرد کیلیان امباپه را به خدمت بگیرند.

قرارداد راموس با رئال رو به پایان است و هنوز سرنوشت او معلوم نیست.

مسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا

ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا در آستانه تمدید قرارداد با این تیم تا سال ۲۰۲۳ است. به نوشته نشریه آ اس، پس از تنش سال گذشته میان بارسا و مسی به نظر می‌رسد روابط کاپیتان با باشگاه رو به بهبود است و او در آستانه توافق بر سر امضای قرارداد جدید با بارسا قرار دارد.

گفته می‌شود خرید سرخیو آگوئرو دوست صمیمی مسی و انتخاب خوان لاپورتا به عنوان رئیس باشگاه مسی را متقاعد کرده است که در نیوکمپ بماند.

سرمربی سابق موناکو هدایت الهلال را بر عهده گرفت

لئوناردو ژاردیم پرتغالی، سرمربی سابق موناکو به عنوان سرمربی جدید الهلال عربستان منصوب شد.  این مربی ۴۶ ساله یک هفته قبل از بازگشت بازیکنان الهلال به تمرینات پیش فصل وارد ریاض خواهد شد.

الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ باید به مصاف استقلال ایران برود.

امرسون در آستانه امضای قرارداد با بارسلونا

امرسون مدافع تیم رئال بتیس امروز (چهارشنبه) با قراردادی به ارزش ۹ میلیون یورو به بارسلونا خواهد پیوست. این بازیکن برزیلی ۲ سال قبل  به صورت مشترک توسط دو باشگاه بتیس و بارسلونا از "اتلتیکو مینیرو" خریداری شده است.

آنچلوتی، خامس را به رئال نخواهد برد

کارلو آنچلوتی که روز گذشته به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید منصوب شد قصد ندارد خامس‌رودریگز بازیکن کلمبیایی مورد علاقه خود را از اورتون به این تیم بازگرداند.

این مربی کهنه‌کار ایتالیایی که خامس رودریگز را فصل گذشته در اورتون به خدمت گرفت، در بایرن مونیخ و رئال مادرید نیز با او کار کرده است.

پاری سن ژرمن خواهان تمدید قرارداد قرضی مویزه کین

باشگاه پاری سن ژرمن از اورتون خواسته است مویزه کین را به مدت یک فصل دیگر به طور قرضی در اختیار این تیم قرار دهد. البته باشگاه اورتون اعلام کرده است که پس از انتصاب سرمربی جدید درباره آینده این بازیکن تصمیم گیری خواهد کرد.

مبلغ فروش قطعی کین ۴۵ میلیون یورو تعیین شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار