سردار ناظری از کشف ۶۲۷ کیلو و ۶۰۰ گرم مرفین و یک کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس استان کرمان با همکاری اطلاعاتی پلیس استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان خراسان جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق و بسیار گسترده خود از قصد قاچاقچیان فرا استانی برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از شرق کشور به استان کرمان و سپس به مرکز کشور مطلع و در ادامه با تکمیل اقدامات اطلاعاتی از ورود این محموله به حوزه استان کرمان از طریق یک دستگاه کامیون مطلع شدند و بدون فوت وقت این خبر مهم را به پلیس استان کرمان اطلاع دادند.

او افزود: در همین رابطه ماموران پلیس امنیت عمومی استان کرمان در پی هدایت اطلاعاتی پلیس امنیت و یگان تکاوری دهسلم استان خراسان جنوبی و با استقرار و ردزنی‌های ماموران پلیس شهرستان کرمان موفق شدند این کامیون را هنگام تردد در محور شهداد ـ کرمان شناسایی و متوقف کنند.

سردار ناظری تصریح کرد: در این عملیات، ماموران راننده کامیون را دستگیر و در بازرسی از کامیون نیز ۶۲۷ کیلو و ۶۰۰ گرم مرفین و یک کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در چندین قسمت آن جاساز شده بود، کشف و به حول و قوه الهی در سایه این عملیات پلیسی فرا استانی از انتقال و توزیع این محموله در مناطق مختلف کشور جلوگیری کردند.

مرفین یکی از ترشحات حاصله از گیاه خشخاش است که به دلیل تاثیر بر قسمت‌های خاصی از اعصاب در تولید برخی مواد دارویی کاهش درد مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما مصرف تدخینی (کشیدن) آن شدیدا اعتیاد آور است و خیلی زود فرد مصرف کننده دچار وابستگی روانی و جسمانی شدیدی به این ماده و سایر مواد افیونی می‌شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
ای بابا تریاک که دیگه مواد مخدر حساب نمیشه هزار یک نوع مواد مخدر صنعتی آمده که مردم بیچاره کرده جلوی اونا را بگیرید ارومیه شده مرکز تولید شیشه و سورچه
آخرین اخبار