فرمانده انتظامی شهرستان بهار، از کشف ۱۴ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک با همکاری کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ بزرگعلی نوری فرمانده انتظامی شهرستان بهار، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهار با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ نفر از سوداگران مرگ شدند.

او افزود: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد، متهمان قصد جابجایی و فروش مواد مخدر با یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس از مرکز کشور به شهرستان بهار و شهر‌های دیگر را دارند که دستگیری و کشف مواد مخدر مربوطه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار بیان کرد: با تلاش و سرعت عمل ماموران انتظامی شهرستان بهار و با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان خودرو مورد نظر شناسایی و در عملیاتی ضربتی در سطح شهرستان متوقف کردند و در بازرسی از آن، ۱۴ کیلو و ۹۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

نوری افزود: در این عملیات، ۲ قاچاقچی دستگیر، یک دستگاه خودرو سواری توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار