دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی رتبه نخست کشوری را در زمینه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به دست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،استاد رحیمی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی در تبریز گفت: کشفیات مواد مخدر استان آذربایجان شرقی طی پارسال با ۱۰۰ درصد افزایش به حدود ۶ تن رسید.

او  اسکان حداقل ۵۰۰ نفر معتاد در ایام کرونایی و راه اندازی مرکز ترک اعتیاد بانوان با اعتبار ۳ میلیارد تومان و برگزاری بیش از سه هزار کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی و مهارت با پوشش ۱۱۶ هزار نفر را از موفقیت‌های استان در حوزه مقابله با مواد مخدر برشمرد.

او گفت: ۱۲۴ محله پرخطر در استان شناسایی شده که باید کار‌های فرهنگی و پیشگیری در آن‌ها انجام شود.

سرهنگ اقربایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای امسال با عملیات مشترک داخلی و خارجی موفق شدیم هزار و ۵۵۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر را در استان آذربایجان شرقی کشف کنیم.

سرهنگ اقربایی با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتدای امسال افزود: در این زمینه ۳۷ نفر دستگیر و چهار باند منطقه‌ای متلاشی شدند و ۱۶۵۴ پرونده قضایی تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار