مدیرجهاد کشاورزی سیرجان گفت: متقاضیان ایجاد مرغ داری می‌توانند از طریق سامانه‌ سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، اکبر محبودآبادی،مدیر جهادکشاورزی شهرستان سیرجان از رفع کمبود مرغ در شهرستان با تامین نیازهای روزانه خبر داد و گفت: در راستای رفع کمبود مرغ در سطح شهرستان سیرجان تلاش‌های خوبی صورت گرفته و با رایزنی های انجام شده ،ما به التفاوت نیاز گوشت مرغ شهرستان از سایر شهرها و استانهای هم جوار در حال است تا کمبودها جبران و بازار به حالت عادی برگردد.

او افزود: واحدهای پرورش مرغ گوشتی شهرستان که در حال فعالیت هستند از ابتدای دوره پرورش تا کشتار مرغ در کشتارگاهها توسط  معاونت جهاد کشاورزی سیرجان رصد و پایش می شوند.

مدیر جهاد کشاورزی سیرجان با اشاره بازگشایی سامانه صدور مجوز مرغداری گوشتی در شهرستان سیرجان، تصریح کرد: با توجه به فرصت ایجاد شده در خصوص صدور مجوز جدید و باز بودن سامانه، از سرمایه گذارانی که قصد ورود به این صنعت را دارند ،تقاضا می شود که در اسرع وقت نسبت به دریافت مجوز از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.