معتوکی گفت: والدین هنگام ثبت نام فرزندان خود باید کمترین نگرانی را داشته باشند و باید رضایت نسبی آنان را فراهم کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: والدین هنگام ثبت نام فرزندان خود باید کمترین نگرانی را داشته باشند و باید رضایت نسبی آنان را فراهم کنیم.

او با اشاره به شرایط خاص کرونا ویروس و ثبت نام اینترنتی دانش آموزان، بر رعایت مفاد دستورالعمل، مقرارت و شیوه نامه ثبت نام از سوی مدیران تاکید کرد.

معتوکی افزود: رعایت نکردن محدوده‌بندی ثبت‌نام، نداشتن شرایط لازم ثبت‌نام برخی دانش آموزان در مدرسه مورد انتخاب آنان، مشکلاتی را ایجاد می‌کند بنابراین با نظارت مستمر از روند ثبت‌نام در مدارس و ستاد، امید است با کمترین مشکل ثبت نام دانش آموزان این ناحیه در سال تحصیلی آینده صورت گیرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در ادامه با بیان اینکه اولیای دانش آموزان می‌توانند با ورود به سامانه سیدا و درگاه پادا به نشانی http://pada.medu.ir نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند، تصریح کرد: در صورت عدم دسترسی والدین به اینترنت همراهی و مساعدت مدیران با امکانات موجود در مدارس مورد انتطار است.

این مقام مسئول ادامه داد: ستاد ثبت نام ناحیه ۴ اهواز در دبستان معرفت واقع در کیانپارس خیابان سروش شرقی فعالیت خود را در موعد مقرر آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: ثبت نام ، دانش آموزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار