اجرای طرح ممنوعیت تردد در تعطیلات نیمه خرداد

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح ممنوعیت سفر‌های بین استانی در تعطیلات پیش رو خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ ایرج حسین پور رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برابر تصمیمات اتخاذ شده در هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور و با توجه به شرایط شکننده موجود، سفر‌های مصادف با تعطیلات نیمه خرداد به استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور ممنوع می‌باشد.

او زمان اعمال محدودیت تردد را از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲ خرداد تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ خرداد اعلام کرد و افزود: این محدودیت هیچ استثنایی نداشته و تمام رنگ بندی‌ها را شامل می‌شود.


بیشتر بخوانید


حسین پور اضافه کرد: ممنوعیت مسافرت مشمول سفر با سیستم حمل و نقل عمومی (هواپیما و اتوبوس) نمی‌شود و همچنین خودرو‌های عمومی، امدادی، انتظامی، خدماتی و خودرو‌های حمل کالا‌های اساسی، حسب نیاز مجاز به تردد در جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان هستند.

او با توجه به گسترش ویروس منحوس کرونا در استان چهارمحال و بختیاری، از عموم هموطنان خواست: همانند گذشته با درک صحیح از شرایط، با پلیس همکاری نموده و از تردد غیرضروری به این استان پرهیز کنند.

حسین پور گفت: علاوه بر فعالسازی دوربین‌های جاده ای، عوامل پلیس راهور و پلیس راه در معیت مامورین انتظامی وضعیت تردد خودرو‌ها را کنترل و مدیریت کرده و در صورت مشاهده تخلف و تردد غیر مجاز، خودرو‌های متخلف برابر مقررات اعمال قانون خواهند شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.