در این روزها همراه با انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات مجازی و غیررسمی داوطلبان شورای شهر هم پررونق است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،انتخابات شوراهای شهر در ۸۵شهر و بخش و ۱۳۲۱ روستا برگزار می شود و حدود ۹هزار نفر در این دوره با هم رقابت می کنند .

۶۹۲نفر از شوراها در شهرها برای کسب ۲۱۸کرسی با هم رقابت می کنند. بیشترین تعداد شورا در شهر بندرعباس با ۱۱عضو و شهر میناب با ۷عضو است و در بقیه شهرها نیز ۵عضو دارند.

رقابت اصلی گروه های سیاسی در شهر بندرعباس است که حدود ۷ گروه با هم رقابت می کنند.

نیروهای مستقل تبلیغات بیشتری دارند. نزدیکی برخی این گروه ها به نمایندگان فعلی و ادوار مجلس وزن سیاسی این گروه ها را بیشتر کرده است.

بر اساس بررسی های میدانی ۳۰درصد داوطلبان بیشترین تبلیغات غیررسمی و مجازی دارند و با بازنشر تصاویر و دیدار با متنفذان و افراد شاخص در حال یارگیری هستند.

انتخاب شهردار آینده

در تبلیغات شورای شهر پویش شفافیت هم راه اندازی شده است و بیشتر داوطلبان از مردم خواسته اند به شوراهای فعلی و تیم های نزدیک به شهردار نه بگویند.

بازار نظرسنجی ها هم در اینستا گرام و تلگرام داغ است و هر روز لیست های جداگانه ای از نامزدها منتشر می شود. برخی از این گروه ها حتی شهردار آینده را هم انتخاب کرده اند.

دو تن از نامزدها دیروز در تبلیغات و دیدارهای محلی قول استخدام و تبدیل وضعیت نیروهای جدید در شهرداری دادند.

شایعه تأیید صلاحیت

گفته می شود دو نفر از شوراهای فعلی که در هیات های نظارت استان رد شده اند موفق به دریافت تاییدیه از هیات نظارت مرکزی شده اند. و تبلیغات مجازی شأن را هم شروع کردند.

عضویت در ستادهای ریاست جمهوری

چند تن از داوطلبان هم با عضویت در ستادهای ریاست جمهوری و عضویت در شورای مرکزی این ستادها بدنبال بهره گیری از ظرفیت ستادهای ریاست جمهوری برای تبلیغات هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.