اشناب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

جزئیات مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس خبرگان

مدیر شبکه پنج سیما درباره مراسم قرعه‌کشی برنامه تبلیغات نامزد‌های انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان، توضیحاتی داد.

سعید اشناب مدیر شبکه ۵ صدا و سیما جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مراسم قرعه‌کشی برنامه تبلیغات نامزدهای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان، اظهار کرد: پنجمین دوره انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرنگاران همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد انجام می‌شود.

وی افزود: اسامی را شورای نگهبان ۱۰ روز پیش به ما اعلام کرد و برنامه ریزی ضبط را انجام دادیم و ضبط مصاحبه‌ها که حدود ۲۰ دقیقه است انجام شده و بازبینی مصاحبه‌ها توسط شورای نظارت صورت گرفته است.

مدیر شبکه ۵ صدا و سیما تصریح کرد: امروز هم مراسم قرعه کشی صورت گرفت و طبق زمان بندی دو نوبت پخش تلویزیونی و دو نوبت پخش رادیویی داریم و برنامه ریزی به این گونه‌ای در نظر گرفته شده است که حداکثر عدالت رسانه‌ای ممکن برقرار باشد.

اشناب خاطرنشان کرد: اگر فردی شب انتخابات نوبت پخش دارد نوبت بعدی‌اش با روز انتخابات فاصله زیادی دارد و رادیو و تلویزیون بر این اساس زمان تعیین شده است.

 

جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی ۱۶ نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان به ترتیب شماره و زمان پخش در شبکه پنج و رادیو تهران به شرح ذیل است.

انتخابات خبرگان

انتخابات مجلس خبرگان

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.