باشگاه تراکتور به پرداخت ۸۲۰ هزار دلار به کوین کنستانت بازیکن گینه‌ای سابق خود محکوم شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه تراکتور بار دیگر در کمیته انضباطی فیفا محکوم شد. این باشگاه با تایید دادگاه عالی ورزش به پرداخت  ۸۲۰ هزار دلار به کوین کنستانت محکوم شده است.  

کوین کنستانت  بازیکن گینه‌ای اسبق تیم فوتبال میلان ایتالیا  با قراردادی ۲ ساله در لیگ هجدهم به تراکتور منتقل شد، اما به دلیل مشکل قلبی و قبول نشدن در تست‌های پزشکی ایفمارک بدون حتی یک دقیقه بازی از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شد و بعد از آن  از  تراکتوری‌ها شکایت کرد.  در نهایت فیفا رای این پرونده را به سود این بازیکن صادر کرد. با تایید دادگاه CAS تراکتوری‌ها باید مبلغ ۸۲۰ هزار  به‌ علاوه ۵ درصد سود سالانه به این بازیکن پرداخت کنند. در مجموع مبلغ جریمه تراکتور در این پرونده با هزینه دادرسی ۸۸۰ هزار دلار است.

باشگاه تراکتور ظرف ۴۵ روز باید مطالبات کوین کنستانت را پرداخت کند.

علاوه بر این، تراکتوری‌ها چند روز پیش  از سوی دادگاه CAS به پرداخت ۴۷۵ هزار دلار به آنتونی استوکس و ۱۷۵ هزار دلار به لی‌هری اروین محکوم شدند. در مجموع  باشگاه تراکتور یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار به ۳ شاکی خود باید پرداخت کند.  

البته معاون حقوقی باشگاه تراکتور اعلام کرده است که هنوز ابلاغیه ای درباره رای دادگاه عالی ورزش در مورد پرونده کنستانت را دریافت نکرده است. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار