زاکانی:

به شدت به دنبال توسعه آزادی‌ها در جامعه هستم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری به بیان توضیحاتی درباره برنامه هایش برای توسعه آزادی ها در جامعه پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران و در حاشیه برنامه قرارگاه روشنگری ایران قوی گفت: ۴ محور تحولی با ۲۲ برنامه عملیاتی مورد نظر ما برای دولت آینده در حوزه اقتصاد، اجتماعی و فرهنگی، سیاسی و امنیتی و ایرانیان خارج از کشور است.

زاکانی در ادامه بیان کرد: فوریت برنامه من اقتصاد و مدیریت است و با جهش تولید، حکمرانی فضای مجازی و دولت الکترونیک، مبارزه با مفاسد اقتصادی، مفاسد اداری و بروکراسی اداری، تمرکز زدایی و بر محور شهرستان‌ها عمل کردن از جمله برنامه‌های ما  در حوزه اقتصاد و مدیریت است که باعث تحول خواهد شد.  

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: اولویت من فرهنگ و اجتماع است  و بالا بردن تعلیم و تربیت  است.   در سربازی نباید فقط نگاه بهره کشی حاکم باشد بلکه باید بعد از پایان دو سال سربازی به سرباز دانشی هم اضافه شود.  

وی ادامه داد: ریشه کنی فقر مطلق و ایجاد سلامت هم از اصول دیگر من است. در سیاست و امنیت نیز اساس باید به مشارکت ملی و یک اقتدار و پیوستگی ملی منجر شود که در اینجا اساس آزادی است. ما به دنبال گسترش آزادی‌ها در جامعه هستیم و اصل ۸ و ۲۷  قانون اساسی را محور قرار دادیم و دولت شروع به نظارت کرده است.  

زاکانی افزود: با نهاد سازی نوین در شهرستان‌ها مردم می‌توانند اعتراض خودشان را در مراکزی مثل نماز جمعه مطرح کنند و مسئولین هم به آن پاسخ دهند و مسئولین در آنجا گزارش دهند.  

نامزد انتخابات ریاست جمهوری توضیح داد: فرصت دیگری که در کشور ما وجود دارد فرصت قومیت‌ها و مذاهب هستند. در خارج از کشور نیز فرصتی وجود دارد که اساس حرکت معطوف به دیپلماسی فعال هوشمند است که ناظر به لایه بندی‌های مختلف در خصوص جهان اسلام، محور مقاومت، نگاه به شرق، بازتعریف نگاه به غرب و ارتباط با غرب است که اساس هم در این شیوه ایرانیان خارج از کشور هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
اونی که قبل شما هم بود با وعده آزادی اومدی بعد بدبخت کردن ملت داره میره . ما مگه تو اسارتیم که آزاد شیم ؟ ما تو فقریم فقر اونم بخاطر بی لیاقتی مدیران کار نابلد
آخرین اخبار