"دوسان جاکیکا" سرمربی تیم ملی فوتسال آمریکا درباره همگروهی این تیم با ایران، آرژانتین و صربستان در مسابقات جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال آمریکا در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ در گروه ششم با تیم‌های ایران، آرژانتین و صربستان همگروه شده است. از همین رو "دوسان جاکیکا" سرمربی تیم ملی فوتسال آمریکا درباره رقابت‌های جام جهانی و همگروهی با تیم‌های ایران و آرژانتین اظهار داشت: قرعه‌ای که تیم ملی فوتسال آمریکا در آن قرار گرفته است برای ما بسیار هیجان انگیز خواهد بود. اولین بازی ما در جام جهانی برابر آرژانتین قهرمان دوره قبل یک چالش بسیار بزرگی است، اما آمریکا می‌تواند این چالش بزرگ را به هیجان تبدیل کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال آمریکا افزود: تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا است و صربستان هم یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر دنیا به حساب می‌آید. ما برای بازی‌های جام جهانی کاملا آماده هستیم و می‌خواهیم پیشرفت فوتسال آمریکا را در جام جهانی لیتوانی به همه نشان دهیم.


بیشتر بخوانید


مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۳ شهریور تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود. در دوره قبل این رقابت‌ها تیم‌های آرژانتین، روسیه و ایران به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار