رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، گفت : انتخاب دولت انقلابی قوی سبب رفع تمامی موانع رشداقتصاد کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، غلامرضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت : کمک‌های مومنانه یک حرکت بزرگ برای گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

او با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های سازمان بسیج فعالان اقتصادی رونق بخشی به کارگاه‌های کوچک خانگی است، گفت : بسیجیان با لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اقتصاد مردم‌سالار باشد، وارد عرصه اقتصاد کشور شدند.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با تاکید بر اینکه نفع ورود بسیجیان به عرصه اقتصاد به مردم بر می‌گردد، افزود: تاکنون دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی در ۱۵ استان راه اندازی شده و امروز این دفتر در کرمانشاه آغاز به کار می‌کند.

 حسن‌پور افزود: راه اندازی یک شورای تخصصی اقتصاد می‌تواند موانع پیش روی تولید را بردارد و از تولید به نحو احسن پشتیبانی کند و نیز با وجود نخبگان، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان در کشور، ایران به کشوری صادرات محور تبدیل می‌شود.

او شعار سازمان بسیج اصناف را در اقتصاد هدایت، حمایت و نظارت اعلام کرد و گفت: استان کرمانشاه با توجه به مزیت مرزی بودن یک استان توانمند در عرصه کار‌های تولیدی است که می‌تواند موجب جهش تولید و اشتغالزایی در این استان شود.

حسن‌پور به پیش در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: هر بنگاه اقتصادی در کشور به یک ستاد انتخاباتی است که می‌تواند زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم را بالا ببرد.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با تاکید بر اینکه یک مدیریت و دولت انقلابی قوی در آینده می‌تواند تمام موانع بر سر راه اقتصاد کشور را برطرف سازد، گفت: با مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخابات پُرشور می توان امنیت کشور را که یکی از مؤلفه‌های امنیت اقتصادی است، بیش از پیش افزایش داد.

راه اندازی دفتر بسیج تجار، صنعت‌گران و فعالان اقتصادی در ۱۵ استان کشور

غلامرضا حسن‌پور رئیس بسیج اصناف و بازرگانان کشور با بیان اینکه تاکنون دفتر بسیج تجار، صنعت‌گران و فعالان اقتصادی در ۱۵ استان کشور راه‌اندازی شده، گفت : هدف از راه‌اندازی دفاتر بسیج تجار، صنعتگران و فعالان اقتصادی در استان‌ها حمایت، هدایت و نظارت است.

او گفت : این تشکل صدای بازار و بخش خصوصی خواهد بود.

رئیس بسیج اصناف و بازرگانان کشور از نقش فعالان اقتصادی در پویش همدلی یاد کرد و افزود: کمک‌های این قشر هم به کادر درمان و بیمارستان‌ها و هم به آسیب‌دیدگان اقتصادی در ایام شیوع بیماری کرونا قابل توجه بود.

هدف داشتن پایگاه بسیج در اتاق بازرگانی نیست

کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه با بیان اینکه هدف ما این نیست که صرفا در اتاق بازرگانی یک پایگاه بسیج داشته باشیم، گفت: این همکاری به جهت نقش برجسته‌ای که بسیج در کشور دارد زمینه‌ساز تقویت بعد معنوی اتاق‌های بازرگانی خواهد بود.

او گفت: از سوی دیگر عمده افراد خیر عضو اتاق‌های اصناف یا بازرگانی هستند و تعامل دو سویه این خیرین با بسیج بسیار سازنده و سود آن در نهایت برای مردم خواهد بود.

عضو هیات رئیسه اتاق ایران ابراز امیدواری کرد به زودی بسیج تجار، صنعتگران و فعالین اقتصادی در اتاق بازرگانی سایر استان‌های کشور هم راه‌اندازی شود و افزود: با این روند و ایجاد تشکیلات بسیج در همه ۳۳ اتاق بازرگانی کشور، همه رویداد‌های معنوی، عام‌المنفعه و مسئولیت‌های اجتماعی که معمولا اتاق‌های بازرگانی بر عهده می‌گیرند زیر پرچم مقدس بسیج خواهد رفت که افتخاری برای اتاق بازرگانی است.

 کاشفی افزود: علاوه بر تعامل در زمینه امور خیریه، حضور دفاتر بسیج در اتاق‌های بازرگانی می‌تواند زمینه‌ساز استفاده از دیدگاه این تشکل برای کمک به رفع مشکلات اقتصادی، مسائل فضای کسب و کار و ... باشد.

کاشفی به عنوان عضو هیات رییسه اتاق ایران برای کمک به راه‌اندازی این دفتر در سایر اتاق‌های بازرگانی کشور اعلام آمادگی کرد و گفت: با شناختی که از اتاق بازرگانی دارم، دفاتر بسیج اتاق‌های بازرگانی یکی از قوی‌ترین شاخه‌های بسیج کشور خواهد بود.

کیوان کاشفی برای مدت یکسال به عنوان رئیس شورای تخصصی بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه انتخاب شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.