نقش رسانه‌ها در ایجاد شور انتخابات بین مردم

در این بسته خبری آخرین اخبار از انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان مهاباد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در بسته امروز، پنجشنبه ۱۳ خرداد خبر‌های انتخاباتی شورای شهر و روستای شهرستان مهاباد را می‌خوانید.

انتخابات شورای شهر و روستا یکی از مهم‌ترین انتخابات در هر شهر و روستا است که ۴ سال یک بار برگزار شده و مردم هر استان با حضور در صندوق‌های رای وضعیت عمرانی و شهری خودشان را تغییر می‌دهند.

مسئولان باید عملکرد دستگاه‌های خود را بیان کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد با انتقاد از کم کاری برخی مسوولان شهرستانی در زمینه اطلاع رسانی، گفت: معلوم نیست چرا برخی از مسئولان جرات اطلاع رسانی در مورد عملکرد دستگاه‌های اجرایی خود را برای مردم در این نطقه ندارند که باید در این زمینه اطلاع رسانی شود.

خدرلو اظهار داشت: اکنون بیش از هر زمان دیگری جامعه نیاز به امید دارد و اطلاع‌رسانی درست عملکرد دستگاه‌های دولتی می‌تواند با اغنای افکار عمومی، سبب ایجاد اعتماد و امید در بین مردم شود.

فرماندار مهاباد تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی حتی اگر فعالیتی نیز انجام نداده باشند باید این امر و دلایل آن را به صورت شفاف به اطلاع مردم برسانند.

او با تاکید بر اهمیت راهبردی اعتماد متقابل مردم و دولت، اضافه کرد: اطلاع‌رسانی شفاف و پاسخگویی در مقابل مردم و افکار عمومی موجب تقویت اعتماد متقابل حاکمیت و مردم و گسترش مشارکت عمومی در اداره کشور می‌شود.

رسانه‌ها نقش مهمی در ایجاد شور و شوق انتخاباتی دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهاباد اظهار کرد: رسانه‌ها می‌توانند با افزایش سطح آگاهی مردم، انگیزه آن‌ها را برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رای و گرم کردن تنور انتخابات افزایش دهند.

سلیمان پاکزاد اضافه کرد: مهاباد یکی از شهر‌های مهم و از قطب‌های مهم رسانه‌ای آذربایجان غربی به شمار می‌رود که باید از پتانسیل‌های آن بخوبی در راستای ایجاد شور انتخاباتی در جامعه استفاده کرد.

او با بیان اینکه نبض اطلاع رسانی انتخابات در دستان رسانه‌ها است، گفت: با ورود به عصر ارتباطات و فضای مجازی شیوه‌های تبلیغات نامزد‌ها نیز تغییر یافته است و این سرعت و گستره فراگیر وسایل ارتباط جمعی کار تبلیغات را نیز سهل‌تر کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهاباد تحقق مشارکت حداکثری را یکی از اهداف مسئولان عنوان و بیان کرد: در کنار رسانه ها، فعالان فضای مجازی نیز نقشی اثربخشی در تحقق برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری در ۲۸ خرداد دارند که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

پاکزاد تاکید کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از کرونا در کشور استفاده از فضای مجازی مورد توجه داوطلبان انتخابات قرار گرفته است از این‌رو کنترل و مدیریت این فضا باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.