مدیرکل ورزش کرمان گفت: باید مباحث مربوط به فرزندآوری، فرزندپروری و مشکلات تک فرزندی تفسیر و تبیین شود و ابعاد آن در جامعه به اطلاع عموم برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مراسم اختتامیه وبینار ملی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده که با حضور الهیان رییس فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی، کریمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان، اسدی مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و برخی از مسئولان استان در محل هتل پارس کرمان برگزار شد، به روزرسانی مباحث مربوط به مشاوره، استفاده از ظرفیت علمی اساتید مجرب به منظور ارتقاء سطح آموزش و ایجاد وحدت رویه در مباحث مشاوره‌ای را از اهداف برگزاری این دوره آموزشی برشمرد و ابراز امیدواری کرد: این اتفاق بتواند شرایط بهتری را برای این حوزه و سمن‌های حوزه جوانان در استان کرمان که در این بخش فعالیت می‌کنند، رقم بزند.

او افزود: طی این دوره، در کنار آموزش‌ها به مباحث مربوط به فرزندآوری، فرزندپروری و مشکلات تک فرزندی اشاره شد که جا دارد این دوره مقدمه و شروعی باشد برای اینکه مسائل تفسیر و تبیین شود و بتواند ابعاد این موارد در جامعه خصوصا در مراکز مشاوره‌ای به صمع هم استانی‌ها برسد.

پاریزی بیان داشت: امیدواریم بتوانیم شرایط مطلوب‌تری در بحث مسائل اجتماعی برای کشور مان تجربه کنیم.

او با اشاره به افتتاح پویش ملی نقش من در بیانیه گام دوم تصریح کرد: در بحث بیانیه گام دوم با توجه به اینکه مباحث مربوط به بیانیه عمدتاً مربوط به جوانان و نقش جوانان در بیانیه است، امیدواریم جوانان کرمانی با مطالعه، تحقیق و ارائه طرح‌های مطلوب و متناسب با موضوعات بتوانند نقش خودشان را در این مبحث به خوبی ایفا کنند و قطعاً این اتفاق در استان کرمان به خوبی رقم خواهد خورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام اینکه پارسال شاهد افتتاح سه طرح ملی در استان کرمان بودیم، گفت: یکی از این طرح ها، سامانه ملی امید زندگی، یک سامانه مشاوره‌ای است که امیدواریم کار خود را با قوت بیشتری دنبال کند.

پاریزی افزود: دومین طرح، افتتاح شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی بود که دبیرخانه این شبکه در کرمان است.

او تصریح کرد: کنگره علمی مشارکت‌های اجتماعی نیز سومین برنامه‌ای بود که اسفند ماه پارسال به میزبانی کرمان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: امروز نیز شاهد اختتامیه وبینار ملی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده به میزبانی کرمان هستیم که آموزش‌هایی مطلوبی داشت و دوره تاثیرگذاری بود و امیدواریم با برنامه ریزی‌هایی که داخل استان انجام خواهد شد، این مسئله بتواند به طور مستمر ادامه داشته باشد.

پاریزی ابراز امیدواری کرد: جوانان ما در جای جای میهن اسلامی با تأسی از سیره شهدا بتوانند پرچمدار عزت و اقتدار این کشور باشند و با هم افزایی دستگاه متولی در بخش ها‌ی مختلف، بتوانیم روز به روز شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح استان و کشور باشیم.

او با اشاره به آسیب‌هایی که امروز خانواده‌ها را نگران کرده است، افزود: امیدواریم با برگزاری چنین دوره‌هایی و خدمات مشاوره‌ای به هر عنوانی که در سطح استان انجام می‌شود، به این امر کمک کنیم و بتوانیم در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی بازخورد کار خودمان را از دستگاه‌هایی که این آسیب‌ها را رصد می‌کنند، بگیریم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار