آخرین خبر‌های انتخاباتی استان مرکزی را در بسته خبری ذره بین انتخابات پیگیری کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با نزدیک شدن به انتخابات ۲۸ خرداد تلاش‌ها تلاشگران عرصه تبلیغات انتخاباتی در زمینه ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی شهر و روستا و در برخی از شهر‌ها سرنوشت کرسی‌های میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم فعالتر می‌شوند.

بسته خبری ذره بین انتخابات با رصد روزانه فعالیت ها و اخبار انتخاباتی می پردازد و شما را از خبرهای داغ انتخاباتی در استان مرکزی آگاه می کند.

نهایی شدن لیست شورای شهر از سوی برخی گروه‌ها

رصد انتخاباتی داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا نشان می‌دهد برخی گروه‌های لیست نامزد‌های شورای شهر را نهایی کرده و آماده انتشار لیست انتخابی هستند.

تذکر انتخاباتی پلیس استان مرکزی به داوطلبان شورا‌ها

پلیس استان مرکزی به داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر و روستا هشدار داده است که هرگونه تبلیغات انتخاباتی د رخارج از تاریخ تعیین شده قانونی در فضای مجازی و حقیقی جرم است و پلیس در این زمینه طبق قانون برخورد خواهد کرد.

تدبیر پلیس برای امنیت انتخابات

سرهنگ حسینی رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برای انتخابات پیش رو تدابیر لازم اتخاذ شده است و این انتخابات در امنیت کامل برگزار می‌شود.

حسینی افزود: کسانی که بر امنیت برگزاری انتخابات خدشه‌ای وارد کنند قطعا با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

او اضافه کرد: همه مردم با حضور پرشور خود در انتخابات پیش رو بار دیگر حمایت خود را از نظامشان اعلام می‌کنند و بهترین‌ها با انتخاب مردم روانه جایگاه‌های حساس مدیریتی شوند.

معرفی روسای ستاد استانی نامزد‌های ریاست جمهوری

۵ نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روسای ستاد انتخاباتی شان در استان مرکزی را معرفی کردند.

محمدباقر توکلی مسئول ستاد سعید جلیلی شد، محسن مهرعلیزاده حجت الاسلام حجت اله هاشمی را معرفی کرد، سعید نادری مسئول ستاد عبدالناصر همتی شد، محسن رضایی، علی‌جعفر محصولی را معرفی کرد و احمدرضا نوازنی و ابوالفضل فخرالاسلام روسای ستاد انتخاباتی رئیسی تعیین شده بود.

به این ترتیب نامزد‌های ریاست جمهوری در استان مرکزی آرایش انتخاباتی شان را مشخص کردند.

انتخابات گامی در امتداد مکتب شهید سلیمانی

آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در جمع کارکنان انتظامی استان مرکزی گفت: انتخابات گامی برای تحول گرایی و نوگرایی ملت ایران در امتداد مکتب شهید سلیمانی وهر برگ رای، کار ویژه اقتدار ملی، امنیت، پیشرفت و کرامت ایران اسلامی و تضمینی برای عزت ملی است.

انتخابات و مشارکت حداکثری نماد قدرت ملت ایران است

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی هم در جمع مدیران استان گفت: انتخابات و حضور حداکثری نماد قدرت ملت ایران است و هرچه باشکوه‌تر و منسجم‌تر شرکت کنیم دشمنان نا امیدتر خواهند شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.