حجت‌الاسلام اکبری گفت:سیاست دستگاه قضایی حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی آن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت‌الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران درجلسه پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مازندران، اشتغال و تولید را امر حیاتی و مهم کشور دانست و گفت: واحد‌های تولیدی در حال حاضر با مشکلات جدی مواجه هستند؛ اما سیاست دستگاه قضایی حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی آن است.

او افزود: رهبر معظم انقلاب و رئیس قوه قضاییه همواره بر احیاء و حمایت از واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل تاکید داشته اند، دادگستری استان نیز در عمل به منویات ایشان، حمایت از تولید و رفع موانع آن را از مهم‌ترین برنامه‌های خود قرار داده و در این مسیر باید همه با تمام ظرفیت خود برای تحقق آن بسیج شده و فعالانه وارد میدان شوند.

حجت‌الاسلام اکبری با بیان اینکه در  این جلسه مشکلات ۶ واحد تولیدی بررسی شد و تلاش ما این است تا با تصمیم درست و حمایت به موقع این واحد‌ها را سرپا نگه داریم ، گفت: اگر قرار است اخلالی در کار واحد‌های تولیدی ایجاد شود، با راهکار‌های مختلف باید مانع از این اخلال شویم.

در این جلسات تک تک مشکلات واحد‌های تولیدی بررسی شده و دستورات لازم صادر و مصوباتی برای حل مشکلات آن‌ها تعیین می‌شود تا واحد‌های تولیدی تعطیل شده احیا و به چرخه تولید برگردند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.