خودروی i۴ EV بی ام و سال آینده با قیمت پایه ۵۵۴۰۰ دلار وارد بازار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، شرکت BMW قیمت و مشخصات بیشتری در مورد سدان الکتریکی مدل i۴ که در ماه مارس از آن رونمایی شده بود، ارائه داد. این شرکت همچنین جزئیات اضافی درباره شاسی بلند iU خود که اواخر سال گذشته اعلام شده بود را نشان داد. خودروی i۴ به عنوان مدل الکتریکی سری ۴ BMW، پایه‌ای برای آینده الکتریکی این شرکت خواهد بود و با همان پلتفرم eDrive EV به عنوان مشابه iX کار خواهد کرد.

قیمت و دامنه پیمایش خودروی i۴ EV بی ام و

نسخه پایه محور عقب i۴ eDrive۴۰ با باتری ۸۱.۵ کیلووات ساعتی، از ۵۵۴۰۰ دلار شروع می‌شود که برد ۳۰۰ مایلی را ارائه می‌دهد. این خودروی برقی، مجهز به یک موتور الکتریکی ۳۳۵ اسب بخاری است که سرعت آن را در ۵.۷ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

نسخه جدیدتر M۵۰ (مدل بالاتر) با نشان M با عملکرد بالا از ۶۵۹۰۰ دلار شروع می‌شود (برای هر دو مدل مبلغ ۹۹۵ دلار هزینه اضافه کنید). البته خودروی M۳ مجهز به گزینه بنزین این شرکت، که هر دو موتور جلو و عقب را به عنوان محرک چهار چرخ ارائه می‌دهد، قدرت و گشتاور را به ترتیب به ۵۳۵ اسب بخار و ۵۸۶ پوند فوت افزایش می‌دهد. از نظر شتاب گیری نیز در مدت زمان ۳.۹ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

معرفی خودروی برقی BMWi۴؛

البته با وجود این عملکرد خاص دامنه باتری ۸۱.۵ کیلووات ساعتی آن، به ۲۴۰ مایل کاهش می‌یابد.

بسته شارژر باتری ۷۲ سلولی آن با ولتاژ ۴۰۰ ولت و تا ۲۰۰ کیلووات ظرفیت شارژ می‌کند، به این معنی که از ۱۰ تا ۸۰ درصد شارژ را فقط در ۳۱ دقیقه پر خواهد کرد. سیستم سرگرمی iDrive ۸ i۴ هم همراه با یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی، یک نمایشگر کنترلی ۱۴.۹ اینچی را ارائه می‌دهد.

معرفی خودروی برقی BMWi۴


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار