رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور از اجرای طرح حقوق یار انقلابی در ۱۵۰ حوزه مقاومت بسیج گلستان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،سهراب انبارکی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور در جمع اعضای هیات‌های اندیشه ورز حقوقدانان بسیجی گلستان گفت: امسال طرح حقوق یار در ۴ هزار حوزه مقاومت بسیج کشور اجرا می‌شود که سهم گلستان ۱۵۰ حوزه است.

او افزود: با استقرار حقوقدانان در حوزه‌های مقاومت بسیج، علاوه بر مشاوره حقوقی رایگان به مردم برای صلح و سازش و حل و فصل خصومت‌ها نیز تلاش می‌شود.

انبارکی در ادامه سخنان خود به انتخابات پیش رو هم اشاره کرد و گفت: این انتخابات در سرنوشت کشور و فراتر از آن در سرنوشت کشور‌های منطقه نیز اثرگذار است و باید همه تلاش خود را برای حضور پرشور پای صندوق‌های رای انجام دهیم.

او با بیان این که متاسفانه برخی امروز به دنبال تفسیر اندیشه‌های امام راحل به نفع خود هستند گفت: تنها کسی که صلاحیت تفسیر اندیشه‌های امام (ره) را دارد، رهبر معظم انقلاب اسلامیست.

سهراب انبارکی با بیان این که در انتخابات امسال به دنبال تحول هستیم گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند کاندیدای اصلح باید ویژگی‌هایی مانند انقلابی، جهادی، نترس و فساد ستیز داشته باشد و نگاهش به خدای عالم و توان داخلی باشد.

هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان هم در این جلسه عملکرد و برنامه‌های بسیج حقوقدانان استان را تشریح کرد و گفت: دسترسی آسان به متخصصین حوزه حقوق، آموزش قوانین مورد نیاز در امور روزمره مردم و بالابردن آگاهی حقوقی مردم از جمله اهدافی است که در بسیج حقوقدانان دنبال می‌کنیم.

او  افزود: طرح هر مسجد یک حقوقدانان چند سالی است در استان اجرا می‌شود و با حضور حقوقدانان بسیجی این طرح ساماندهی و نظامند‌تر می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.