شناسایی بیش از سه هزار مسافر خارجی مشکوک به کرونا در خراسان رضوی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر خراسان رضوی گفت: در مبادی ورودی مرزهای استان بیش از سه هزار مسافر خارجی مشکوک به کرونا شناسایی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامرضا صیادی معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر خراسان رضوی با بیان اینکه با اجرای طرح مراقبت بهداشتی در مبادی ورودی مرز‌های استان سه هزار و ۷۹۴ مسافر خارجی مشکوک به ابتلا به کرونا شناسایی شدند،گفت: این تعداد از ۲۵ اسفند پارسال تا ۱۲ خرداد ماه امسال و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی شناسایی شده‌اند.

او افزود: تاکنون ۶۴ هزار و ۱۳۰ مسافر خارجی در ورودی‌های این استان تب‌سنجی شده‌اند که از افراد مشکوک به ابتلا به کرونا تست تشخیصی گرفته شده و برای پیگیری‌های بعدی به دانشگاه علوم پزشکی مشهد معرفی شده‌اند.


بیشتربخوانید



معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادمه داد: هنگام تب‌سنجی و پایش سلامت مسافران، مباحث آموزشی برای مقابله با کرونا نیز به آنان ارائه می‌شود.

صیادی بیان کرد: در اجرای این طرح ۲ قرارگاه مرزی شامل مرز هوایی در بخش پرواز‌های خارجی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد و مرز زمینی در دوغارون شهرستان تایباد این استان به منظور استقرار نیرو‌های هلال احمر انتخاب شده است.

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.