مسابقات مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA)، بامداد امروز با صعود صدر نشینان به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (چهارشنبه) با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار‌های بامداد امروز، فیلادلفیا به مصاف واشنگتن ویزاردز رفت. در این بازی فیلادلفیا توانست واشنگتن را با نتیجه ۱۲۹ بر ۱۱۲ در بازی پنجم شکست دهد و راهی مرحله بعد شود. فیلادلفیا با پیروزی در چهارمین دیدار خود در این دوره از رقابت‌های پلی آف در سری بازی‌ها ۴ بر یک از واشنگتن پیش افتاد و به مرحله بعد صعود کرد.

فیلادلفیا با صعود به مرحله بعد حریف آتلانتا هاکس شد. آتلانتا هاکس هم با ۴ پیروزی برابر نیویورک نیکس به مرحله نیمه نهایی صعود کرده است.

در این دیدار بن سیمونز از تیم فیلادلفیا با کسب ۱۹ امتیاز و ١٠ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل تریپل دبل کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل بردلی بیل از تیم واشنگتن با کسب ٣٢ امتیاز، ۷ ریباند و ۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار یوتا جاز به مصاف ممفیس گریزلیز رفت. در این دیدار یوتاجاز موفق شد با نتیجه ۱۲۶ بر ۱۱۰ ممفیس را شکست دهد و راهی نیمه نهایی شد. یوتاجاز با پیروزی در چهارمین دیدار خود در این دوره از رقابت‌های پلی آف در سری بازی‌ها ۴ بر یک از ممفیس پیش افتاد و به مرحله بعد صعود کرد.

دونووان میچل از یوتاجاز با کسب ٣٠ امتیاز، ۶ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل جا مورانت از تیم ممفیس با کسب ۲۷ امتیاز، ٧ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود، اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

در دیگر دیدار دالاس ماوریکس به مصاف لس آنجلس کلیپرز رفت. در این دیدار دالاس موفق شد با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۰۰ کلیپرز را شکست دهد تا در آستانه صعود به مرحله بعد قرار بگیرد. دالاس سری بازی‌ها را ٣ بر ٢ از کلیپرز پیش افتاده است.

لوکا دونچیچ از دالاس با کسب ۴۲ امتیاز، ۸ ریباند و ۱۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل پل جورج از تیم کلیپرز با کسب ۲۳ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۶ پاس منجر به گل "دبل دبل" کرد و بهترین بازیکن کلیپرز بود، اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA):

  • فیلادلفیا ١٢٣ – ١٠٩ واشنگتن ویزاردز
  • آتلانتا هاکس ١۴٧ – ١۴٠ نیویورک نیکس
  • یوتاجاز ٩۵ – ۱١۵ ممفیس گریزلیز
  • دالاس ماوریکس ١٢٣ – ١٠٩ لس آنجلس کلیپرز

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار