استاندار لرستان گفت: تمامی امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در استان لرستان فراهم شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، سید موسی خادمی استاندار لرستان صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: در راستای اینکه استان لرستان و مجموعه مدیریت استان را برای انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا آماده کنیم امروز جلسه دیگری با فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات داشتیم.

او افزود: در جلسه امروز آخرین وضعیت آمادگی استان بررسی شد و خوشبختانه مشکل خاصی نداریم، شعب اصلی تعریف و اعضای شعب در بسیاری از جا‌ها مشخص شده‌اند همچنین امکانات لازم برای برگزاری انتخابات از قبیل میز انتخابات، صندوق‌ها، تجیهزات لازم و ملزومات همه فراهم شده است و هیچ مشکل خاصی در این رابطه وجود ندارد.

استاندار لرستان عنوان کرد: مجموعه فرمانداری‌های تمامی امکانات را در خدمت این امر گذاشتند و از همه امکانات دستگاه‌های دولتی نیز استفاده خواهیم کرد بنابراین برای اینکه مردم رای‌شان را در صندوق بیاندازند هیچ مانعی در استان وجود ندارد.

خادمی بیان کرد: با تمهیداتی که اندیشیده شده کار‌ها را خیلی راحت‌تر از سری قبل انجام می‌دهند و در بحث کرونا نیز پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده تا سلامت مردم به خطر نیفتد همچنین تعداد شعب را به اندازه کافی افزایش دادیم.

او گفت: روش رای‌گیری به مراتب زیاد نسبت به قبل تصحیح شده و بدون هیچ مشکلی مردم می‌توانند بیایند و رای خود را بدهند و آن تصمیم سیاسی را بگیرند.

استاندار لرستان تصریح کرد: همه امکانات فراهم است که مردم با کمترین اذیت شدن و کمترین مشکل به پای صندوق‌های رای بیایند و رای خود را بریزند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.