فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: برگزاری هرگونه تجمع انتخاباتی، مراسم سخنرانی، گفتگو و مناظره در مکان‌های سربسته ممنوع است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مصطفی آقاعلی فرماندار بوئین زهرا با اشاره به ابلاغ دستورالعمل های انتخاباتی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا برای انتخابات ۱۴۰۰ بیان داشت: برگزاری هرگونه تجمع انتخاباتی، مراسم سخنرانی، گفتگو و مناظره در مکان‌های سربسته از قبیل مساجد، سالن‌های اجتماعات، تالار‌های پذیرایی و سالن‌های ورزشی ممنوع است.

آقاعلی افزود: برگزاری تجمع انتخاباتی سخنرانی نامزد‌ها در فضای باز مانند استادیوم روباز، فضای باز مدارس و مراکز آموزش عالی و سایر مراکز مرتبط با سازمان‌های مطابق، با شیوه نامه بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رعایت شرایط تعیین شده بلامانع است.

او ادامه داد: در نشست های انتخاباتی در مراکز باز باید ۸ مترمربع برای هر فرد فضا وجود داشته باشد و با حداکثر ۳۰ درصد ظرفیت برای نامزدهای انتخاباتی نشست تبلیغاتی و سخنرانی برگزار کنند.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا اضافه کرد: کلیه شرکت کنندگان و برگزار کنندگان ملزم به استفاده از ماسک می‌باشند و مسئولین مراسم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که قبل و بعد از مراسم در درب ورود و خروج تجمع به وجود نیاید.

آقاعلی گفت:  زمان برگزاری مراسم حداکثر برای ۲ ساعت برنامه ریزی شود و رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده در خصوص تجمعات الزامی است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بوئین زهرا خاطر نشان کرد:عدم رعایت دستورالعمل‌های یاد شده تخلف انتخاباتی منظور می‌گردد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار