شرکت سامسونگ لپ تاپ جدید مجهز به فناوری 5G خود را که از ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کند معرفی کرد، اما درباره قیمت آن اطلاعاتی در دست نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورج؛  سامسونگ از لپ تاپ جدید Galaxy Book Go 5G رونمایی کرد. این یک لپ تاپ مبتنی بر ARM ویندوز ۱۰ است که به پردازنده جدید گران قیمت Qualcomm مجهز شده است. این یک لپ تاپ سبک است که فقط ۱.۳۸ کیلوگرم وزن و ۱۴.۹ میلی متر قطر دارد.


بیشتر بخوانید


مشخصات لپ تاپ جدید

لپ تاپ جدید سامسونگ از صفحه نمایش ۱۴ اینچی IPS LCD با وضوح Full HD و لولای آن قابلیت خم شدگی ۱۸۰ درجه دارد. این لپ تاپ دارای بلندگو‌های استریو است که از ویژگی‌های صوتی Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنند و از وب کم ۷۲۰p نیز برخوردار است. پردازنده این لپ تاپ نسل دوم تراشه‌های اسنپدراگون 8cx است که ۴ یا ۸ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X دارد. خریداران مدل‌های ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی eUFS را در اختیار دارند که قابل ارتقا با میکرو اس دی هم هست. این لپ تاپ را می‌توان با سیستم عامل Windows 10 Pro پیکربندی کرد.

سامسونگ لپ تاپ جدید سری Galaxy Book Go را رونمایی کرد

لپ تاپ Galaxy Book Go 5G دارای طرح صفحه کلید tenkeyless به سبک chiclet و صفحه لمسی بزرگ با درایور‌های Windows Precision است. از نظر اتصال، این لپ تاپ از 5G، Wi-Fi 5، بلوتوث ۵.۱، یک درگاه USB 2.0 Type-A، دو درگاه USB 3.2 Gen 1 Type-C، اسلات سیم کارت نانو و هدفون / میکروفون ۳.۵ میلی متری بهره می‌برد. باتری این لپ تاپ ۴۲.۳ وات ساعت است که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ لپ تاپ جدید سری Galaxy Book Go را رونمایی کرد

سامسونگ سعی کرده تا قابیلت‌های اکوسیستم کهکشان خود را به این لپ تاپ اضافه کند. خریداران با استفاده از این لپ تاپ امکاناتی مانند اشتراک گذاری سریع Galaxy Buds، Samsung TV Plus، Second Screen، Smart Switch، SmartThings، SmartThings Find را در اختیار خواهند داشت. سامسونگ ادعا کرد این لپ تاپ از استقامت سطح نظامی برخوردار است و می‌تواند با یک بار شارژ تمام روز را دوام بیاورد. این لپ تاپ جدید اواخر امسال در دسترس خواهد بود، اما قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار