رئیس اداره آبفا هفتکل نسبت به کمبود آب و لزوم صرفه جویی در مصرف و جلوگیری از هدررفت آن با توجه به شرایط بحرانی کنونی تاکید کرد.

میثم کیان‌پور رئیس اداره آبفا هفتکل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به کاهش میزان بارندگی‌ها در کشور و شهرستان و آورد آب سد‌ها گفت: این اتفاق احتمال بحران کمبود آب آشامیدنی در شهرستان را افزایش داده است.

او با بیان اینکه در صورت نبود مدیریت صحیح مصرف آب، در تابستان امسال با مشکل کمبود آب در شهرستان مواجه خواهیم شد، افزود: اولویت اداره آبفا تامین آب سالم و بهداشتی با فشار مناسب به همه محله‌ها است و تعهدی نسبت به تامین آب غیر شرب و غیر بهداشتی ندارد.

کیان‌پور خواستار جلوگیری از هدررفت آب و صرفه جویی و استفاده بهینه شد و اظهار داشت: شهروندان در این شرایط بحرانی باید از شست و شوی فرش، خودرو‌ها و سایر موارد مشابه و غیرضروری خودداری کنند، ضمن اینکه فضای سبز حق استفاده از آب شرب در پارک‌ها را ندارد و از آنجاییکه وظیفه ما تامین آب آشامیدنی مردم است و براساس مصوبه پارسال استانداری خوزستان، شهرداری هفتکل باید با حفر چاه آب مورد نیاز فضای سبز را تامین می‌کرد، که علیرغم تذکر‌های لازم مجبور به قطع آب پارک شادی و پارک دولت شدیم.

برچسب ها: کمبود آب ، آب شرب ، مصرف آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.