مهم‌ترین اخبار مربوط به انتخابات شورا‌های شهر و روستا در خوزستان را در بسته انتخاباتی امروز بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هرچه به ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ نزدیک‌تر می‌شویم، تب انتخابات داغ‌تر می‌شود، انتخاباتی سرنوشت ساز که می‌تواند شرایط شهر و روستای مناطق مختلف کشور از جمله استان خوزستان را متحول کند.

هیچ عذر و بهانه‌ای برای شرکت نکردن در انتخابات پذیرفتنی نیست

حجت الاسلام حسینی امام جمعه هندیجان ضمن تسلیت سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد و تسلیت شهادت امام صادق (ع) گفت: هیچ عذر، بهانه و دلیلی برای رای ندادن در برابر مصلحت، منفعت و اهمیت حضور در انتخابات و آمدن پای صندوق‌های رای عقلانی و پذیرفتنی نیست.

او افزود: گرانی ها، مشکلات معیشتی، ازدواج، اشتغال و مسکن واقعیت‌هایی غیرقابل انکار هستند که اتفاقا یکی از مهمترین راه‌ها برای کمک به حل آن‌ها، امیدآفرینی و حضور پای صندوق‌های رای و انتخاب فردی توانمند و مدیر و مدبر است و دلسرد شدن و رای ندادن روش درستی نیست.

حجت الاسلام حسینی به داوطلبان ریاست جمهوری و حامیان و طرفداران آن‌ها رعایت اخلاق، اصول اسلامی و اجتناب از تخریب و بی حرمتی به یکدیگر توصیه کردو بیان داشت: مناظره‌ها نیز باید محل ارائه برنامه و نقد عالمانه برنامه‌های یکدیگر باشد و از تکه پرانی و درگیری‌های لفظی و ذبح اخلاق خودداری شود.

امام جمعه هندیجان نقش روحانیون و همه افراد دارای نفوذ کلام را در بصیرت افزایی و بالا بردن میزان مشارکت مهم و تاثیر گذار دانست و از آن‌ها خواست در روز‌های باقیمانده تا انتخابات از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نکنند، زیرا رای دادن ادامه راه امام راحل و شهیدان از جمله حاج قاسم سلیمانی است و هر گونه تلاش برای دلسرد کردن مردم و هر نوع تحریم و تضعیف انتخابات، خیانت به اما، شهدا، اسلام و مسلمانان است.

در روز انتخابات اتفاق مهمی در کشور رقم می خورد

سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: ۲۸ خرداد ماه اتفاق بسیار مهمی در کشور ما به وقوع می‌پیوندند و انتخابات ریاست جمهوری یکی از انتخاب‌های بسیار مهم مردم ما است.

او بیان داشت: انتخابات مایه‌ شور و نشاط و امید در بین مردم می‌شود همچنین دشمنان ما از اقدامات ناجوانمردانه و صخیف شان پشیمان می‌شوند مشارکت بسیار مهم است.

سردار شاهوار پور افزود: بسیج جامعه پزشکی و همه اقشار ما برای شور آفرینی در جامعه و کمک به مشارکت حداکثری تلاش‌های زیادی رو انجام می‌دهند و محور اصلی موضوع بحث بصیرت افزایی و تجزیه و تحلیل انتخابات آینده و حضور مردم در صحنه است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: عزیزان ما در بسیج جامعه پزشکی باید کمک کنند که انشاءالله ما به توانیم هرچه زودتر با توجه به اینکه واکسن داخلی هم امروز در دسترس قرار گرفته حجم زیادی از مردم و آن‌هایی که در اولویت هستند واکسینه شوند.

لزوم شرکت گسترده مردم در انتخابات برای ارتقای امنیت کشور

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: تکلیف ما را خداوند مشخص کرده است و مردم نسبت به سرنوشت خود حساسیت داشته باشند چرا که آن کسی که می‌تونه به اصطلاح سرنوشت ما را تغییر بده خود ما هستیم.

او افزود: هیچ کس غیر از ما نمی‌تواند این تحول را به وجود بیاورد در انتخابات حضور که پیدا می‌کنیم کسانی که اهلیت دارند و شایسته هستند انتخاب کنیم چرا که علاوه بر یک امر الهی و یک امر عقلانی است.

حجت الاسلام رستگار بیان داشت: هر کس از ما‌ها حقوقی داریم و باید انسان با حضور خودت پای صندوق‌های رای حق خودت رو محقق بکنی و سرنوشت خودت را رقم بزنی، چون ممکن است با حاضر نشدن دیگران برای ما تصمیم بگیرند که قطعاً به این شکل خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: سیاستمدران بد به دلیل حضور نداشت انسان‌های خوب پایه صندوق‌های رای ممکن است انتخاب شوند و سوم اینکه عزیزانی که دوست دارند جزو مدافعین حرم و سربازان شهید حاج قاسم سلیمانی و ادامه دهنده راه او باشند باید به پای صندوق‌های رای بیایند.

این مقام مسئول گفت: امنیت کشور با حضور پای صندوق‌های رای را بالا می‌رود و دشمن محاسبه می‌کند اگر بیند مردم حضوری حداکثری داشته باشند قطعاً ناامید می‌شود از اینکه بخواهد به فکر به فکر توطئه باشد.

تجهیز شعب اخذ رای در خوزستان و رعایت اصول بهداشتی در آن‌ها

رضا نجاتی رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: فرآیند‌های انتخابات با نظارت و ارزیابی نهاد‌های متولی به خوبی در حال انجام است و تا کنون اقدامات اجرایی به خوبی انجام شده است.

او افزود: وظایف مشخص وزارت کشور در قالب قوانین انتخابات به روشنی تدوین شده و در این راستا عمل به قانون محور اصلی فعالیت‌ها است.

نجاتی بیان داشت: همه دست اندرکاران اجرایی انتخابات با انگیزه و اقتدار در این اتفاق مهم فعالیت دارند و در این مسیر با تمسک به قانون و رعایت بی طرفی از بروز هرگونه تخلف پیشگیری می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان تصریح کرد: برای سلامت و امنیت انتخابات همه باید پاسخگو باشیم و باید تلاش کنیم تا با انتخاب صحیح مکان شعب، شرایط مطلوب و ایمنی برای حضور مردم فراهم کنیم و همه باید تلاش کنیم و زمینه حضور بالای مردم در پای صندوق‌های رأی گیری داشته باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
ممنون از اطلاع رسانی باشگاه