صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی برای حمایت از اشتغال جوانان و کمک به ایجاد شغل، پارسال مبلغ ۵۸ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده است.

زنگنه مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: پارسال طی هزار و ۲۴۸ فقره وام، ۵۸ میلیارد و ۱۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تسهیلات اشتغال از طریق صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان پرداخت شده است.

او افزود: از ابتدای امسال و از طریق تمامی سرفصل‌های اعتباری تخصیص یافته، ۴ میلیارد و ۶۸۵ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

زنگنه بیان کرد: این مبلغ طی ۲۲۴ فقره وام اعطاء شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سه ماهه اول پارسال ۱۴۲ فقره وام اعطاء شده است، اظهار کرد: جمع وام‌های پرداختی در این مدت، بیش از ۵ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان بوده است.


بیشتر بخوانید


او با تأکید بر قرض الحسنه بودن نوع وام‌های پرداختی در حوزه اشتغال تصریح کرد: تمامی حوزه‌های صنعت، معدن، کشاورزی، خدمات و سایر حوزه‌های اقتصادی می‌توانند از تسهیلات بهره ببرند.

زنگنه ادامه داد: افراد دارای ایده و خلاقیت در حوزه‌های مختلف نیز می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی با اشاره به متفاوت بودن سقف وام‌های پرداختی، عنوان کرد: سقف وام اشتغال روستایی از محل اعتبارات اشتغال روستایی و عشایر، ۴ میلیارد تومان است.

او در خصوص طرح روستای بدون بیکار گفت: در حال حاضر ۲۶ روستای خراسان جنوبی در حال بررسی هستند که در ۱۹ روستا، تسهیلات به مبلغ ۲ میلیارد تومان به طور کامل پرداخت شده است.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.