استاندار خوزستان:

موانع پروژه‌های عمرانی در رامهرمز و رامشیر رفع می‌شوند

سلیمانی دشتکی رفع موانع پیشرفت پروژه‌های عمرانی و سرمایه گذاری در رامهرمز و رامشیر را از مصوبه‌های جلسه شورای برنامه ریزی عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم دشتکی استاندار خوزستان با اشاره به برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی رامهرمز گفت: برای رفع موانع پروژه‌های عمرانی در دست اجرا در شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر مصوباتی تدوین و تقسیم کار شد که باید به سرعت پیگیری شوند.

او با بیان اینکه این مصوبات در رابطه با مسکن مهر، جاده‌های ارتباطی، آب شهر و روستایی و بخصوص سرمایه گذاری در پتروپالایش و هموار کردن راه سرمایه گذاری در شهرک‌ها بود، افزود: برای این مجموعه کاری در سطح استان و شهرستان جدول زمانی تعیین کرده ایم.

سلیمانی دشتکی در رابطه با اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان بیان داشت: پیگیر تأمین منابع هستیم و موفق شدیم اعتبارات خوبی تحت عنوان اعتبارات مناطق محروم و مناطق روستایی به مبلغ حدود ۱۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال، اعتبارات راه روستایی به مبلغ ۳۷۰ میلیارد ریال و اعتبارات آب روستایی به مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال و منابع دیگری را نیز جذب کرده ایم، ضمن اینکه از اعتبارات نفت و توازن ملی و استانی نیز بهره خواهیم برد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.