واعظی گفت:طی مذاکرات صورت گرفته با سفیر ایران در مالزی، استقبال زیادی برای صادرات محصول خرمای بم به کشور مالزی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمیده واعظی،معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان  در سفر به شهرستان بم از منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم بازدید کرد.

همچنین در نشست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با فرماندار بم در خصوص مسائل و مشکلات این شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

حمیده واعظی در جمع‌بندی این سفر و با اشاره به بازدید‌های صورت گرفته، از آموزش و توانمندسازی نیرو‌های انسانی در سطح استان خبر داد و عنوان کرد: اصلاح فرآیند‌های فعلی مهمترین مسئله‌ای است که باید آن را دنبال کنیم و به همین منظور شناسایی موارد و مستندسازی برای ارتقای بهره‌وری صورت گرفته است.

او برگزاری دوره‌های تخصصی را به منظور ارتقای عملکرد و اثربخشی کار‌ها مورد تاکید قرار داد و گفت: کارگاه‌های تخصصی برای نیرو‌ها در سطح استان و با اولویت فرمانداری‌ها برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان همچنین به ظرفیت بالای شهرستان بم در صادرات خرما به ۵۲ کشور اشاره داشت و بیان کرد: طی مذاکرات صورت گرفته با سفیر ایران در مالزی، استقبال زیادی برای صادرات محصول خرمای بم به این کشور وجود دارد که در این زمینه باید برنامه‌ریزی کنیم.

واعظی رفع مشکل کمبود نیروی انسانی در شهرستان‌ها را تنها از طریق آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: از طریق آزمون سراسری استخدامی کشور در سطح دستگا‌ه‌های اجرایی، ۵۹ نفر در سطح شهرستان‌های استان به غیر از کرمان جذب خواهند شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار