امام جمعه کرمان گفت : مردم اگر به دنبال حل مشکلات هستند بایستی با حضوری پررنگ در انتخابات رییس جمهوری اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین علیدادی،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان  در خطبه‌های نماز جمعه کرمان گفت: مشکلاتی از جمله معضلات اقتصادی در کشور وجود دارد که بخشی از آن مربوط به خارج است، اما بخش عمده آن مربوط به سوء مدیریت‌های داخلی است و مردم که به دنبال حل مشکلات هستند بایستی با حضور پررنگ در انتخابات برای حل مشکلات کمک کنند.

اوافزود: دشمن فکر می‌کرد با رحلت امام کار انقلاب تمام است، اما غافل بود از شخصیتی که با همان روش و منش امام پرچم انقلاب را در دست گرفت، شخصیتی، چون رهبر معظم انقلاب که توانست ایران را به یکی از ۱۰ کشور مهم جهان تبدیل کند.

امام جمعه کرمان با گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد، سالروز شهادت امام صادق، سالگرد رحلت امام، روز محیط زیست و آغاز زعامت مقام معظم رهبری تصریح کرد: امام شخصیتی بود که روحیه و اخلاق خود را مطابق با دین اسلام و اهل بیت(ع) تربیت کرد و آن را تبدیل به رویه‌ای در زندگی شخصی و سیاسی خود کرد و با این روش جامعه اسلامی را ایجاد و با توکل به خداوند و پشتوانه مردم طاغوت زمان را شکست داد.

او گفت: امام و مردم انقلابی با همه طاغوت‌های زمان مبارزه کردند و یکی از چشمه‌های این مبارزه جنگ تحمیلی و تبدیل آن به دفاع مقدس و دانشگاه انسان‌سازی بود دانشگاهی که یکی از چهره‌های مکتب ساز آن شهید حاج قاسم سلیمانی است.

امام جمعه کرمان دنیا پرستی و توقع بر قدردانی دیگران را از عوامل نگرانی و دلهره انسان‌ها دانست و افزود:اگر آدمی کار‌ها را تنها برای رضایت خداوند انجام دهد از اضطراب‌ها و دلهره‌ها رهایی خواهد یافت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار