رئیس شورای شهر رشت گفت: شاهد اظهار نظر‌های عجیب و غریب در انتخابات شورا‌های این شهر هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، احمد رمضانپور نرگسی، رئیس شورای شهر رشت در دویست و یکمین جلسه صحن شورا با تذکر به برخی از کاندیدا‌های انتخابات شورای اسلامی این شهر گفت: اظهارنظر‌های عجیب و غریبی را شاهد هستیم.

او افزود: دوستان در صحبت‌های خود دقت کنند تا با واقعیت منطبق باشد و زحمات نماینده‌های مردم زیر سؤال نرود و مخدوش نشود و بدانند این اظهار نظر‌های عجیب و غریب توهین به مردم است.

رئیس شورای شهر رشت اظهار داشت: بر اساس آمار رسمی خط فقر کشور ۱۰ میلیون تومان است، امروز ما چه کرده‌ایم که خط فقر به این شکل است؟

رمضانپور یادآور شد: از یک سو ۳ هزار صندلی مسئولیتی در سه قوه داریم، از سوی دیگر ۲۱۹ هزار شهید داریم و اگر تقسیم بر ۳ هزار صندلی شود یعنی به ازای هر صندلی ۷۳ شهید تقدیم شده است، فکر نکنید که به همین سادگی این صندلی‌ها ایجاد شده است.

او تأکید کرد: بحث اشتغال معضل جدی در کشور است و مردم در معیشت خود مشکل دارند.

رئیس شورای شهر رشت با اظهار امیدواری نسبت به تأیید صلاحیت تعدادی از اعضای این شورا گفت: امیدواریم که شورای نظارت کشور با نگاهی بازتر، مشکلات تأیید صلاحیت را برطرف کند و خبر‌های خوشی دریافت شود.

رمضانپور با بیان اینکه در شورای پنجم کار‌های بسیار خوبی انجام شده است، تصریح کرد: امیدوارم باز هم جمعی از اعضای شورای شهر فعلی بتوانند در شورای آتی حضور یابند و به مردم خدمت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.