مردم ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در انتخابات‌های متعددی شرکت کرده اند که یکی از مهم‌ترین آنها انتخابات ریاست جمهوری است.

به گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابات ریاست جمهوری همیشه برای حاکمیت و ملت ایران از حساسیت خاصی برخوردار بوده و در تمام دوره‌ها شاهد رقابت‌های نفس گیری بین داوطلبان برای تصدی صندلی ریاست جمهوری بوده‌ایم که این رقابت‌ها در انتخابات سال ۱۳۸۸ به اوج خود رسید.

ملت ایران تا کنون ۱۲ بار با حضوری پر شکوه و آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده که ماحصل این مشارکت، راهیابی ۷ نفر به پاستور بوده و حالا در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر مردم ایران منتخب خود را برای تصدی بر قوه مجریه به خیابان پاستور می‌فرستند.

بنابر اعلام وزارت کشور و پس از بررسی صلاحیت ۵۹۲ داوطلب ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان، صلاحیت ۷ داوطلب تایید شده که این نفرات همزمان با آغاز مهلت تبلیغات یعنی ۷ خرداد ماه لغایت ۲۷ همین ماه باهم به رقابت خواهند پرداخت که اسامی این ۷ نفر به شرح زیر است:
۱ سعید جلیلی
۲ محسن رضایی میرقائد
۳ ابراهیم رئیسی
۴ علیرضا زاکانی
۵ امیرحسین قاضی زاده هاشمی
۶ محسن مهرعلیزاده
۷ عبدالناصر همتی

طبق اعلام وزارت کشور سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد برگزار خواهد شد و به همین علت نگاهی بر ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری که پیش از این برگزار شده خواهیم انداخت.

نخستین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ۱۲۴ فرد برای شرکت در نخستین دوره انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کردند که پس از اعلام انصراف و استعفای چند تن از داوطلبان، در نهایت ۹۶ نامزد در پنجم بهمن ۱۳۵۸ با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این دوره از انتخابات با حضور افرادی همچون «ابوالحسن بنی صدر، احمد مدنی، حسن ابراهیم حبیبی، کاظم سامی، حسن آیت، صادق طباطبایی، صادق خلخالی، محمد مکری و صفر علی خلیلی» برگزار شد. میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات ۶۷.۴۱ درصد اعلام شد و از ۱۴ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۹۰۷ رای ماخوذه، ابوالحسن بنی صدر با کسب ۱۰ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۷۵۲ رای به عنوان نخستین رئیس جمهوری ایران انتخاب شد و ابراهیم حبیبی با ۶۷۶ هزار و ۸۵۲ نفر دوم شد.

منتخبان ملت چه‌کسانی بوده‌اند؟/ سرنوشت کشور در دست مردم

دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری

دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از گذشت یک سال از آغاز جنگ تحمیلی و همزمان با عزل بنی صدر از ریاست جمهوری و فرارش از کشور آن هم با چادر در دوم مرداد ۱۳۶۰ برگزار گردید. در این دوره از انتخابات ۷۱ نفر اعلام داوطلبی کردند که پس از بررسی‌های شورای نگهبان تنها، صلاحیت چهار نفر تایید شد که اسامی این نفرات به این شرح است: عباس شیبانی، علی اکبر پرورش، حبیب اللّه عسگراولادی و محمدعلی رجایی.

میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات ۶۴.۲۴ درصد بود و از ۱۴ میلیون و ۵۷۲ هزار و ۴۹۳ رای ماخوذه در نهایت محمدعلی رجایی با کسب ۱۲ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۵۰ رای به عنوان دومین رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد. عباس شیبانی با ۶۵۸ هزار و ۴۹۸ رای دوم شد.

منتخبان ملت چه‌کسانی بوده‌اند؟/ سرنوشت کشور در دست مردم

سومین دوره انتخابات ریاست جمهوری

با ترور و شهادت محمدعلی رجایی در هشتم شهریور ۱۳۶۰، بار دیگر رئیس جمهور منتخب ملت نتوانست ریاست ۴ ساله خود را به پایان برساند و به همین دلیل بلافاصله سومین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد. در این دوره از انتخابات، ۴۶ نامزد برای رقابت ثبت نام کردند که در نهایت شورای نگهبان آقایان سید علی خامنه ای، سید علی اکبر پرورش، حسن غفوری فرد و سید رضا زواره‌ای را تایید صلاحیت کرد.

این دوره با مشارکت ۷۴.۲۶ درصدی و مشارکت ۱۶ میلیون و ۸۴۷ هزار و ۷۱۵ در ۱۰ مهر ۱۳۶۰ برگزار و آیت الله خامنه‌ای با کسب ۱۶ میلیون و ۸ هزار و ۵۷۹ رای به عنوان سومین رئیس جمهوری ایران، ریاست قوه مجریه را بر عهده گرفتند و علی اکبر پرورش با ۳۴۸ هزار و ۲۹۴ نفر دوم شد.

منتخبان ملت چه‌کسانی بوده‌اند؟/ سرنوشت کشور در دست مردم

چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با ثبت نام ۵۰ نامزد برای تصدی پست ریاست جمهوری آغاز شد که پس از بررسی‌های شورای نگهبان، آقایان آیت الله سید علی خامنه ای؛ حبیب الله عسگر اولادی و سید محمود کاشانی تایید صلاحیت شدند.

این دوره از انتخابات که در ۲۵ مرداد ۱۳۶۴ برگزار شد، مشارکت ۵۴.۷۸ درصدی مردم را در پی داشت و از ۱۴ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۵۸۷ آرای ماخوذه، باز هم آیت الله خامنه‌ای توانستند با کسب اکثریت آرا یعنی ۱۲ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۱۲ رای برای دومین بار متوالی به عنوان رئیس جمهوری ایران انتخاب شوند و سید محمود کاشانی با ۱ میلیون ۴۰۲ هزار و ۹۵۳ نفر از ریاست بر قوه مجریه بازماند.

پنجمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پنجمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که با رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) همزمان بود که ۷۹ داوطلب در آن نام نویسی کردند و شورای نگهبان بعد از بررسی این نفرات صلاحیت آقایان آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی و عباس شیبانی را تایید کرد و برای اولین بار تنها ۲ نفر در انخابات ریاست جمهوری باهم به رقابت پرداختند.

منتخبان ملت چه‌کسانی بوده‌اند؟/ سرنوشت کشور در دست مردم

این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در ۶ مرداد ۱۳۶۸ و با مشارکت ۵۴.۵۹ درصد مردم برگزار شد و از ۱۶ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۵۶۲ رای، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی با کسب ۱۵ میلیون و ۵۵۰ هزار و ۴۳۰ رای به عنوان پنجمین رئیس جمهوری قانونی کشور رئیس جمهور شد.

ششمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

در ششمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران ۱۲۸ داوطلب ثبت نام کردند که در نهایت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، احمد توکلی، رجبعلی طاهری و عبدالله جاسبی، برای تکیه بر کرسی ریاست جمهوری با هم به رقابت پرداختند.

با مشارکت ۱۶ میلیون و ۷۶۹ هزار و ۷۵۵ نفر در ۲۱ خرداد ۱۳۷۲، مشارکت ۵۰.۶۶ درصدی را که پایین‌ترین مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری بود برای جمهوری اسلامی ثبت کرد و آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی با کسب ۱۰ میلیون و ۵۶۶ هزار و ۴۶۷ رای، برای دومین بار به عنوان رئیس جمهوری ایران انتخاب شد و احمد توکلی با ۴ میلیون و ۲۶ هزار و ۸۷۹ رای از رسیدن به خیابان پاستور بازماند.

هفتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

هفتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۲ خرداد ۱۳۷۶ برگزار شد. در این دوره از انتخابات ۲۳۸ داوطلب برای شرکت در انتخابات ثبت نام کردند که شورای نگهبان در نهایت، صلاحیت علی اکبر ناطق نوری، سیدمحمد خاتمی، سیدرضا زواره‌ای و محمد محمدی نیک (محمد محمدی ری‌شهری) را برای رقابت با هم تایید کرد.

با مشارکت ۷۹.۹۲ درصدی مردم در انتخابات وحضور ۲۹ میلیون و ۱۴۵ هزار و ۷۴۵ نفر در پای صندوق‌های رای سید محمد خاتمی با کسب ۲۰ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۷۸۴ رای رئیس دولت هفتم شد و علی اکبر ناطق نوری با کسب ۷ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۳۱۷ رای برابر با ۸۷/۲۴ درصد آرا دوم شد.

منتخبان ملت چه‌کسانی بوده‌اند؟/ سرنوشت کشور در دست مردم

هشتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

هشتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۱۸ خرداد ۱۳۸۰ برگزار و ۸۱۴ داوطلب برای حضور در این رقابت قدم به عرصه‌ای گذاشتند که نفرات زیادی از موفقیت در آن بازمانده اند. این بار شورای نگهبان صلاحیت ۱۰ نفر را تایید و همه چیز برای برگزاری انتخاباتی پر شور آماده شد و سیدمحمد خاتمی، احمد توکلی، علی شمخانی، عبدالله جاسبی، سیدمحمود کاشانی، حسن غفوری فرد، سید منصور رضوی، سیدشهاب الدین صدر، علی فلاحیان و سیدمصطفی هاشمی طبا با یکدیگر به رقابت پرداختند.

میزان مشارکت عمومی در هشتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۶۶.۷۷ درصد بود و ۲۸ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۹۶۹ نفردر شعب اخذ رای حاضر و آرای خود را داخل صندوق رای ریختند که در نهایت سیدمحمد خاتمی با ۲۱ میلیون و ۶۵۱ هزار و ۵۲۱ رای برای بار دوم به ریاست جمهوری ایران را در دست گرفت و احمد توکلی برای دومین بار از رسیدن به صندلی ریاست جمهوری بازماند.

نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با نام نویسی یک هزار و ۱۴ نفر عملا آغاز و در نهایت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، محمود احمدی نژاد، مهدی کروبی، محسن رضایی، محمدباقر قالیباف و علی لاریجانی با تایید شورای نگهبان و مصطفی معین و محسن مهرعلیزاده نیز با تشخیص مقام معظم رهبری برای احراز پست ریاست جمهوری با یکدیگر به رقابت پرداختند که با انصراف محسن رضایی از شرکت در انتخابات، رقابت با حضور ۷ نامزد آغاز شد.

منتخبان ملت چه‌کسانی بوده‌اند؟/ سرنوشت کشور در دست مردم

این دوره از انتخابات با مشارکت ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۸۵۷ نفر در ۲۷ خرداد ۱۳۸۴ برگزار شد که به دلیل به دست نیاوردن حد نصاب نیمی از آرا به وسیله هر یک از نامزدها، برای نخستین بار در تاریخ انتخابات ریاست جمهوری، این انتخابات به مرحله دوم کشید و محمود احمدی نژاد و آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی به دور دوم راه یافتند. لازم به ذکر است در دور اول مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی ۶ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۱۲۲ رای و محمود احمدی نژاد ۵ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۱۲۹ رای را به خود اختصاص دادند که در نهایت و در دوم محمود احمدی نژاد توانست با کسب ۱۷ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۷۸۲ رای مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی را شکست دهد و رئیس جمهور ایران شود.

دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پس از بررسی صلاحیت ۴۷۶ نفر به وسیله شورای نگهبان، صلاحیت محمود احمدی نژاد، میرحسین موسوی، محسن رضایی و مهدی کروبی تایید و دهمین دوره انتخابات برگزار شد.

این انتخابات که حرف و حدیث‌های زیادی را به دنبال داشت با حضور پر شکوه مردم در ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ برگزار شد که میزان مشارکت ۸۴.۸۳ درصدی را در این انتخابات رقم زد و و رکورددار بیشترین مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری شد که از مجموع ۳۹ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۲۱۴ رای، محمود احمدی نژاد با کسب ۲۴ میلیون و ۵۹۲ هزار و ۷۹۳ رای برای دومین بار متوالی ریاست جمهوری ایران را بر عهده گرفت و میرحسین موسوی با ۱۳ میلیون ۳۳۸ هزار و ۱۲۱ رای انتخابات را به رقیب اصلی خود واگذار کرد.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با نام نویسی ۶۸۶ داوطلب کلید زده شد و در نهایت شورای نگهبان، حسن روحانی، محسن رضایی، سعید جلیلی، علی اکبر ولایتی، محمد باقر قالیباف، محمد غرضی، محمدرضا عارف و غلامعلی حداد عادل را به منظور رقابت برای پست ریاست جمهوری معرفی کرد که با انصراف عارف و حداد عادل، ۶ نامزد برای رقابت در انتخابات باقی ماندند.

این دوره از انتخابات با شرکت ۳۶ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۵۳۸ رای دهنده در ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ و با مشارکت ۷۲.۹۴ درصدی مردم برگزار و حسن روحانی با کسب ۱۸ میلیون و ۶۵۱ هزار و ۶۶۸ رای به نهاد ریاست جمهوری راه یافت؛ لازم به ذکر است محمدباقر قالیباف با ۶ میلیون و ۷۷ هزار و ۲۹۲ رای از رسیدن به مقام ریاست جمهوری باز ماند.

منتخبان ملت چه‌کسانی بوده‌اند؟/ سرنوشت کشور در دست مردم

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آقایان محمدباقر قالیباف، حسن روحانی، ابراهیم رئیسی، اسحاق جهانگیر، مصطفی آقا میرسلیم و مصطفی هاشمی طبا مشارکت ۷۳/۳ درصدی مردم رقم خورد و از مجموع ۴۱ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۱۳۱ رای حسن روحانی با ۲۳ میلیون و ۵۴۹ هزار و ۶۱۶ رای به عنوان دوازدهمین رئیس جموری اسلامی ایران انتخاب شد و ابراهیم رئیسی با ۱۵ میلیون و ۷۸۶ هزار و ۴۴۹ رای نتوانست بر صندلی ریاست جمهوری تکیه بزند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
زمانی که خاتمی محترم رییس جمهور شد ما از تهران میمدیم خونه با جنازه بچه امون که 2 خرداد به خاک سپرده شد 1376 از بیمارستان سرخ اسار میومدیم با هواپیما روفتیم 23 روز تهران بودیم اردیبهشت سال 1376 24 سال پیش بچه امون ناراحتی قلبی داشت زیر عمل قلب زنده نمون چون ظعیف بود دکتر یوسف نیا جراع قلب بچم بود وقتی گفت متاسفم دیگه فهمیدم که بچه امون مرده
United States of America
M
۰۰:۳۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
خدا رحمتش کنه.خدا به شما سلامتی بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
به نظر میاد نظام پارلمانی بهتره یا اینکه با نظام فعلی شرایط لازم برای کاندیداها گسترده تر و محکم تر لحاظ شود
Singapore
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
فقط زاکانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
من رای میدهم
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۳:۰۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
مردم ثابت کردن بیشترشان عوام و بی بصیرت هستند و همیشه طبق آیه قرآنی اکثرهم لا یعقلون هستند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۴۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
باتوجه به عملکرد
آقای خاتمی
اونایی که در جهت تخریب آقای خاتمی هستن حتما نمیدونن اولین رئیس جمهوری بود که صندوق بازنشستگی رو تاسیس کرد و چیزی به نام بیمه شدن تا قبل آقایان قبل نبود ، کارفرمایان گرامی به راحتی قبل ایشون حق کارگر رو میل میکردن و قانونی در جهت حمایت از این قشر وجود نداشت
زمان آقای خاتمی حجاب مقداری منطقی شد تا قبل از آقای خاتمی خانوم ها حق پوشیدن شلوار لی ،لاک زدن ، کفش پاشنه بلند،آرایش و... نداشتن
ادبیات بین الملل ایشون فوق العاده بود در زمان ایشون اسرائیل به شدت منزوی بود ولی آقای احمدی نژاد همین که اومدن و گفتن اسرائیل باید از صحنه روزگار محو بشه باعث مشکلات مذاکرات شدن ، رژیم اسرائیل جان تازه ای گرفت با رفتار ایشون
با نفت 8 دلار مملکت رو چرخوند آقایان با 200 دلار نتوستن !!!!!!!!!!!!!!!!!
در ضمن در مظلومیت شهید رجایی شکی نیست و مشخصه مردمی بودن ولی مهلتی نداشتن تا بخوان عملی رو انجام بدن تا قضاوت بشه کدوم بهتر بود
* با همه این تعریف ها و تمجید ها نسبت به آقای خاتمی ، تنها دلخوری مردم از ایشون حمایت نابجا از آقای روحانی بود که موقع انتخابات تاثیر گذار بود و حتی در بعضی تصمیمات ضد مردمی آقای روحانی باز از ایشون حمایت کرد که این باعث شد مردم دیگه به ایشون آن دیدگاه گذشته رو نسبت بهشون نداشته باشن *
باشگاه خبرنگاران من تا حالا پست نزدم ، و حرف نامربوطی هم در نوشته ام نیست لطفا چاپ کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۱۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
از سال 76 تا 84 رئیس جمهور ایران خاتمی بود
دلار از 260 تومان به 900 تومان رسید یعنی تورم بیشتر از زمان احمدی نژاد
پروژه های سد سازی تعطیل شد و وزارتخانه بسیار کار آمد جهاد سازندگی که حلال مشکلات روستاییان بود نابود شد
در زمان او تقریبا هیچ کارخانه مهمی ساخته نشد اما بجایش دوبی با پول ایران آباد شد
در زمان او قانون ممنوعیت واردات کالاهایی که مشابه داخلی دارند لغو شد و به واسطه آن هزاران شرکت ورشکست شدند
در زمان او مذاکرات پاریس انجام شد که امضاهای داده شده در این مذاکرات پایه تحریم های زمان احمدی نژاد شد
و در نهایت دو قطبی سازی کاذب از زمان او در ایران رواج یافت
قدرت پلیس در زمان او کاهش یافت و مجرمان برای اولین بار بعد از انقلاب جرات عرض اندام پیدا کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بعد از رجایی مظلوم
فقط دکتر مردمی نژاد
محبوب ترین رئیس جمهور ایرانیان
یک ایرانی اصیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
احمدی نژاد واسه مردم خیلی خوب بود خصوصا قشر زحمت کش جامعه
Canada
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
مشکلات را باسواد و کم سواد میدانند و حس اش کرده اند
و راه حل هم دارند .فقط دولتی نداریم که شنونده باشد
چونکه منافع شون در صادرات مواد خام است .
حسابی پول ساخته اند
منافع شون در واردات کالاهای تمام شده است
نه واردات مواد خام که باعث میشه کلی ها سرکار روند
و بانی این مشکلات .عدم شفاف سازی است و بس
از جناب رییسی منتخب مان میخواهیم که اگر اینشالله انتخاب شدند
اولین قدم مهم شان .شفاف سازی باشد تا
کلی از مشکلات خود بخود برطرف میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
چرا بعضی ها فقط کارای منفی احمدی نژاد را تکرار میکنن چرا نمیگن که شهرهاو روستاهای چهارمحال را گاز رسانی کرد مناطق محروم که هیچ وقت فکرشو نمیکردن یه رو خونه هاشون گاز کشی شه الان به لطف دولت احمدی نژاد گاز دارن و ازش تشکر میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
فقط رجایی . روحت شاد مرد بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
گفته بودم بنی صدر خاعن با ارایش زنانه سال 60 فرار کرد رفت و این جنگ نا برابر رو برای ایران عزیز را انداخت با صدام لعنتی خدا لعنت ش کنه جهنم جاش باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
درود بر رجایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
احمدی نژاد فقط با مسکن مهر چندین هزار نفر رو برد سر کار و از بیکاری درآورد...فقط با مسکن مهر اونم چند سال.....
بقیه فقط شعار میدن عمل نیست...
چند ساله فارغ اتحصیلم دنبال کار...
Canada
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
اگر کاندیدایی از گرانی .تورم و بیکاری و کلا از مشکلات گفت
گول اش را نخورید
این حرفها را میزند که رای تون را جذب کند
خود شماها بهتر از انها بر مشکلات واقف هستید
ازشون برنامه زمانبدی شده برای حل و فصل هر مشکل بخواهید
برای مثال .مشکل بیکاری جوانان در چه مدت برطرف میکنی
و چطور
اگر مثل خاله زنکان از مدرک و یا از هم ایراد گرفتند
گول نخورید که میخواهند جوابگوی مسایل مهم نباشند و
ادرس علط میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
شخصی از روی پل در رودخانه سقوط کرد و فریاد کمک‌خواهی سر داد.
مردی که شناگر ماهری بود به آب پرید و او را نجات داد.
هنوز شرشر آب از لباسهای مرد شناگر به زمین می‌ریخت که فریاد کسی دیگر را شنید که در آب افتاده بود.
آن مرد به آب پرید و با زحمت فراوان شخص دوم را نیز نجات داد. خسته و کوفته کنار آب دراز کشید و نای راه رفتن نداشت.
انکی آرام گرفت و سرپا ایستاد. تازه نفسش جا آمده بود که صدای فریاد شخص دیگری را شنید که داخل آب افتاده بود. غیرتش اجازه نداد و به قصد کمک به او برخاست. اما حقیقتا خسته بود و به زحمت حرکت می‌کرد.
شخصی که از کنار، تمام جریان را می‌دید نزد شناگر ناجی آمد و گفت:
اگر تا شب هم اینجا بایستی باید به دل آب بزنی و غریقها را نجات دهی.
به جای اینکه اینجا غریقها را نجات دهی بالای پل برو و جلوی آن دیوانه‌ای که رهگذران را داخل آب می‌اندازد بگیر.

Iran (Islamic Republic of)
Mm
۱۷:۴۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
احسن علت العلل چیز دیگه ای. است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
دور اول خاتمی اولین و آخرین بار رای دادم یک سال بعد هم پشیمان شدم تا امروز احساس شرم میکنم!دلار 600 تومنی رو به 900 رسوند! و خیلی گند های دیگه زد!
United Arab Emirates
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
شهید رجایی بهترین رئیس جمهور بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
مرگ بر بنی صدر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
اگه احمدی نژاد 2 سال آخرش رو خراب نمیکرد امسال تایید میشد و احتمال داشت باز هم رای بیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
رای میدهیم به.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
پس شهید بزرگوار رجایی چقدر مظلوم هستن که هنوزم به عنوان رئیس جمهور قبولشون ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بنام خدا
با عرض سلام
خواهشمندم خواهران درحضورمردنامحرم ازجوراب ضخیم بجای جوراب نازک زنانه پانما در رنگ های مختلف استفاده نمایند
باتشکر
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
احمدی نژاد خودشو خراب کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
احمدی نژاد بهترینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
سال 1384 هم چقدر امید داشتم یکی مثب رجایی اومد ولی انگار ظرفیت رجایی شدن و مثل رجایی ماندن رو نداشتند و به کجا ختم شد .... خدا عاقبت همه رو بخیر کنه و لحظه ای هم ما رو به حال خود رها نکند و چون معلوم نیست به کدام سو میرویم وقتی که غفلت کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بله ولی تهمت هم کار درستی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
خدا رحمتش کنه ولی ایشون چند روزی بیشتر رئیس جمهور نبودن که بخوان کاری کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
فقط خاتمی دورانش عالی بود آرامش قیمت عالی. فیلم های طنز همش دوران خاتمی بود خیلی عالی بود. حیف که الان فقط بدبختی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
الانم باحمایت خاتمی اومدند.
دوران خاتمی اصلاحات شروع شد و هسته ای لو رفت و بدبختی شروع شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
برو بابا
Germany
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بهترین دورانم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
واقعا نفتشد۷دلارولی هیچی گران نشدخاتم تنها رییس جمهوری بودکه دشمناش هم قبول دارن فسادمالی نداشت
Iran (Islamic Republic of)
چ
۱۶:۵۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
خداکنه دیگه حسن روحانی دومی تکرار نشه در این چند سال اخیر دولت آقای روحانی خونمون رو تو شیشه کرد و فلجمون کرد و به نان شب محتاجمون کرد و همه رو فقیر و گرسنه و گدا کرد،فاصله طبقاتی زیاد شد فقیر و مستمند زیاد شد و فساد بیداد میکنه و اختلاس و دزدی و فساد اقتصادی اداری زیاد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
خود کرده را تدبیر نیست. این بار درست انتخاب کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
چرا چهار سال دوم هم انتخاب شد با اینکه چهار سال اول عملکرد خوبی نداشت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
احمدی نژاد هم مثل روحانی اقتصادکشور رونابودکرد.نفربعدی که بیادازهردوی اینهاهم بدترمیکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
شما بلای روحانی رو گردن یکی دیگه ننداز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
من شخصا به هیچکس رای نخواهم داد ولی اگه بین کاندیدها آدمی مثل شهید رجایی بود قطعا رای میدادم به معنای واقعی مرد بود و طمع فقر و سختی رو کشیده بود نه مثل مسئولان فعلی ما...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
رای ندادن یعنی از حق خود گذشتن ، یعنی مسئولیت ناپذیری ، یعنی اهمیت ندادن به آینده خود و فرزندان و ایران ، یعنی مردن ، در این صورت چه تفاوتی با مرده دارید ، برگ چغندر ،رجایی شهید شد و تمام ، در نبود او باید ایران و امید و آینده هم بمیرد ؟ این سر زمین قهرمان خیز شیران نامدار پرورش داده و می دهد کافی است دقت و همت و توکل داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بهترین اول شهیدرجایی بعدش خاتمی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
هیچوقت از خودتون سوال کردید چرا کسایی امثال سردار سلیمانی وارد این بازیهای انتخاباتی نمیشدند ؟! و یه نفر مثل رجایی هم که وارد شد سریع شهیدش کردند ؟؟
جواب واضحه ! چون این بازیها بازیهای کثیفی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
چه ربطی داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
حقا که این جمله درسته سرنوشت مردم در دست مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
وقتی کاندیدی که میخوام نیست چطوری تعیین کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
شهید رجایی ریس جمهوری نمونه و بی نظیر بوده ولی حیف و صد افسوس که دشمنان دین و ضد اسلام .ایشون را به خوبی و بهتر از همه میشناختندو نا جوانمردانه به درجه فیض شهادت رسوندن..

خداوند انسانهای وارسته و مخلص را به کمال می رساند و آن کمال شهادت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
متاسفانه دشمنان هنوز فعال اند و مانند موریانه مشغول تخریب اذهان و در تلاش برای یافتن راه نفوذ هستند تا امثال رجایی را به شهادت فیزیکی و یا سیاسی و اجتماعی برسانند .
Lithuania
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
احمدی نژاد بهتر از همه بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
چرا به روحانی رای دادین چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
برای اینکه رئیسی نیاد اگه لازم باشه بازم به روحانی رای مبدیم که رئیسی نیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
رای دادند که دلار نشه5هزار تومن .خلایق هرچی لایق
بکوری بی بی سی رییس جمهور رئیسی
الحمدلله اونهایی که رئیسی را تحقیر کردند امروز منفور مردمند و چوب ذلت را خوردند
Canada
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
چونکه کانالهای معاند .گفتند اگر به رییسی رای دهید
پیاده رو زن و مردان را جدا میکند
یک عده دهن بین و بدون تحقیق باور کردند
الان هم تمام دزدان دستگیر شده و فراری و نفوذی ها
سعی بر این دارند که رییسی را با شایعات بدنام کنند
چونکه از عدالت ایشان میترسند
تنها کارنامه مثبت و عملی رییسی دارد
گول شایعات را نخورید .خودتان تحقیق کنید تا اصلح انتخاب شود .ولی بهترین گزینه رییسی است
چونکه مثل روحانی با پشت میز نشیتن و دستور تلفنی مشکلات را حل و فصل نخواهد کرد
مرد عمل .مرد کف بازار است .مرد مردمی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
انشاالله آقای رییسی میاد وامثال شما با انتخاب نادرستتون که دفعه قبل انجام دادین و باعث شد نسل ایرانیان رو به سمت نابودی پیش ببره ،خواهید دید که سید ابراهیم از همه بهتر ه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
ستاد دکتر احمدی نژاد در قلب های طرفداراشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
هیچ کس به اندازه احمدی نژاد خدمت نکرده فقط دنبال اینن که با تهمت و افترا خرابش کنن ولی ما باور نمی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۸:۰۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
چهار سال دوم رو خراب کرد این فرد رفتار های متناقض داره بدرد نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
احمدی نژاد خدا پدرتو بیامرزه خونه و زندگیمو از تو دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
توچه کاره احمدی هستی که خونه وزندگیت براه شد!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
مسکن مهر با کمک وزیران خوبی که داشت ،،،، بالا شهری نبودیم اخوی. کارگر بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
خیلی از مردم جامعه زندگی و خانه هایشان را از زمان دکتر احمدی نژاد دارند .
الان اگر تونستی با حقوق کارگری خانه بخرید ، به ما هم خبر بدهید .
احمدی نژاد انسان با شخصیت عالی و مردمی است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
آقای پاسخ گوی 15:47 : منظور از خونه ، یک سر پناه برای بچه هایم است که تا قبل از مسکن مهر ، زندگی من و خیلی ها در حال فرو پاشی بود ، شاید شما قیاس به نفس می کنید که خانه را ویلای بیش از 500 متری و یا آپارتمان های چند ده میلیاردی می دانید ؟ خانه برای ما آلونکی و سر پناه و جان پناه و محافظ آبرو است ، نه برج نمرود که ادعای خدایی کنید . شما که فقط اجاره زیاد می کنید و می گیرید ، خدا کند چنان مسکن زیاد شود که امثال شما از سرمایه گذاری خود پشیمان شوید و درد مستضعف را درک کنید. آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
منظورش اینه که وام مسکن و بافت فرسوده و طرح مسکن مهر و نوسازی مسکن روستایی را اجرایی کرد زود قضاوت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۰۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
به داد اجاره نشین ها برسید. فریاد مظلومیت مستأجران بین هیاهوی انتخابات گم شده. بی انصافی تا چه حد؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
شهیدرجایی واحمدی نژاد درطلب خدمت بودندباامیدخدا رییس جمهور امسال مردمی باشد وبرای خدمت مردم به صحنه امده باشد نه قدرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
احمدی نژاد دو سال آخرش گند زد
Canada
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
الان هم احمدی نزاد و مابقی برای ذخیره اخرت
مجانی کار کنند
حتما باید رییس و روسا باشند که به ملت خدمت کنند
سن بازنشستگی شون را خدمت به خلق خدا مجانی کار کنند
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۲:۴۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
آقای اشتری من اردیبهشت ۹۹ از ناجا بازنشسته شده ام کی مطالبات من و امثال رو پرداخت می کنید باور کنم منم مثل شما نیاز دارم و بدهکارم با این تورم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
رای میدم به آقای رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
رییسسی جدیه توکارش.همتی بیاد اوضاع همینه.
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۴:۳۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
داری اشتباه میکنی، اگه همتی بیاد اوضاع از این خیلی خیلی خیلی بدتر میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
تو مناظره. مردم دیدن چه کسانی برای سوالات پرسیده شده راهکار میدادن و بقیه فقط فقط تخریب میکردن. واقعا زشت بود. سوال میپرسیدن بعد جایی اینکه راهکار بدن فقط تخریب میکردن یا انشاء میخوندن.
مناظره برای اینه که بفهمیم کدوم نامزد بهترین راهکار برای رفع مشکلات کشور داره. نه اینکه بیاد...چمیدونم ترکی حرف بزنه (متاسفانه نباید اجازه همچین چیزی رو میدادن. خدا میدونه با زبان ترکی چه چیزی گفته. ) ولی مهم نیست. اگه این دو نفر مرد بودن همون کلمات رو به زبان فارسی میگفتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
هیج کدوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
لطفا اگه آقای همتی، تاکید می‌کنم اگه ایشون خدای نکرده رای آوردن حتما واسشون کلاس ادب و نزاکت و از همه مهمتر یک دوره فشرده ریاضی بذارید، شمردن رو هنوز بلد نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بازم اقصاددانم و مهندسی اقتصاد هم وزیرمه
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۲:۲۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
باید از یکسال قبل نامزدها برای کارشناسان برنامه هاشون رو توضیح بدن و کارشناسها اونها رو به چالش بکشن، نه اینکه بیان تو مناظره به هم بپرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
از این 7 نفر که عکسشون بالا هست بهتر از همه شون احمدی نژاد بود هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
درود بر دکتر احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
رباطی
۱۳:۴۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
احمدی مرد بود حداقل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
الان نمیبینید چه رفتار هایی داره دیگه ادم سابق نیست
Iran (Islamic Republic of)
عدالتخواه
۱۲:۰۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
نظرسنجی ایسنا فرارو خبرآنلاین نشان می دهد در مناظره اول در عملکرد آقای همتی اول است و آقای رئیسی دوم.
ثانیا نشان می دهد قاضی زاده هاشمی خیلی بهتر از مهرعلیزاده و رضایی و زاکانی و جلیلی عمل کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
همتی یه سوال جواب نداد بلد نبود که بخواد جواب بده اول تا اخر داشت انشا میخوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
اره تخریب وتوهین کردنش عالی بود.توضیح عملکردش صفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
نظرسنجیهای ساختگی دلت رو خوش نکن
ان شاءالله نتیجه کمتر از 20 روز معلوم میشه بارای قاطع ملت زجر کشیده رئیسی کار رو دست میگیره تا دمار دزدها رو دربیاره به یاری خدا وکمک مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
فقط رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۵۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
تنهارییس‌جمهورایران‌که‌اکثرملت‌‌خدابیامرزی‌می‌دن‌فقط‌فقط‌شهیدرجایی‌است‌ای‌کاش‌‌ای‌کاش‌بقیه‌هم‌مثل‌آن‌مردوارسته‌بودن‌نه‌بفکرقدرت‌صندلی‌منافع‌خانواده‌غیر‌حرف‌بسیاراست‌ولی‌چه‌کنیم‌ملت‌بزرگ‌ایران‌خواهشا‌اگرمی‌خواهیدرای‌دهیدروی‌هواحوس‌رای ندهید‌بافکرودرایت وچشم بازو ای‌دهیدباتشکرخدام‌ملت‌رضا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
میزان رای ملت هست امام خمینی ( ره )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بله
India
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
ان شاءالله رئیس جمهوری که امسال انتخاب میشه از احمدی نژادم بهتر عمل کنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
از احمدی نژاد بهتر نداریم باید خودش بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
یعنی چی از احمدی نژاد بهتر نداریم چرا حرف محال میزنید . دست روی دست بسیار هست . تا عملکردیو ندیدی چرا الکی قضاوت می کنید . در بین کاندید ها حداقل دو نفر هستن که ظرفیت اینو دارن ک از آقای احمدی نژاد هم بهتر عمل کنن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
قحط الرجال است؟ که می گویید از احمدی نژاد بهتر نداریم ؟
-
مصطفی
۱۱:۱۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
تصویر دوم از راست مرد تاریخ ایران شهید رجایی کوردالان نگذاشتن خدمتگزاریش به مردم ستمدیده از طاغوت را پایان دهد . افسوس افسوس و افسوس که تاریخ تکرا ر نشدنی است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
مرگ بر بنی صدر و ذریه و خاندانش باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
گرچه رجای کم نظیر بود اما ایران زاد گاه شیر مردان کریم است و امید که این دوره نیز چنان نصیب مان گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
هیچ کس قدرت و شجاعت احمدی نژاد رو نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
احمدی نژاد با غیرت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
شجاعت چرا اما قدرت کشور کجاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
شجاعت و جسارت خوب است اما تهور و وقاحت و ترس و جبن و خمودگی دو طرف افراط و تفریط اند که هر دو نکوهیده اند و نتایج وخیم دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
خدارحنت کنه شهیدرجایی رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
مردمی و صادق و استقلال طلب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
احمدی نژاد بهترین رئیس جمهور و رئیس دولت بوده بودن شک
قبل از هاشمی خوب رئیس جمهور رئیس کابینه نبوده
ولی بین رئیس جمهور های که رئیس دولت بوند بهترینشان احمدی نژاد بوده و هست و احتمال خواهد ماند چون نخبه بود و توانمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
احمدی نژاد نخبه بود؟؟؟؟؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
پس چی کاربلد بود به وعده هاش هم عمل کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
رجایی و احمدی مردمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
انشاالله در انتخابات پیش رو یک رئیس‌جمهور انقلابی و قوی به جمع رئیس جمهور ها اضافه خواهد شد
من رای می دهم. تو رای می دهی. ما رای میدهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
من برای تمام این رییس جمهورها بودم از بنی صدر خاعن تا حسن روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
اره درسته در تصویر اول عکس شهید رجایی نیامده امدم بگم چرا عکس شهید رجایی رو نگذاشتین که دیدم اینجا گذاشتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
خدا رحمت کنه شهید رجایییییییی طرحیم برای مردم کم درامد گذاشت رفت خدا بیامرز ایشالله که قاتل یا قاتلان شهید رجاییییییی جهنم جاشون باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
سلام، چرا در تصویر عنوانی، عکس شهید رجایی نیامده !!!
United Arab Emirates
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بود
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۰۷:۳۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
ریاست جمهوری را برای چهل سال و پنج دوره هشت ساله ،تنها پنج نامزد از آن خود کردند.
و توانایی ها و داشته هایشان را رو کردند امیدواریم ریس جمهورهای بعدی تنها در چهار سال داشته های علمی و تلاشها و توانایی‌هایشان را نشان دهند.
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۰۷:۰۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
اشتباه بزرگ برگزیدن هشت ساله نامزدان برای ریاست جمهوری بود نامزدهایی که کارایی چندانی نداشتند و تنها برای یک دوره انتخاب شدنشان ،کافی بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
توعکس صفحه اصلی شهیدرجایی روجاانداختین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
خدارحمتش کنه
آخرین اخبار