کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی علاوه بر آماده سازی کشتی گیران برای حضور در المپیک، نیم نگاهی هم به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ دارد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تورنمنت‌های بین المللی لهستان و ترکیه در حالی در دستور کار شاگردان محمد بنا قرار گرفته که یازدهمین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو نیز طی روز‌های ۱۳ تا ۲۳ خردادماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می‌شود.

کادر فنی در نظر دارد برخی از نفرات مدعی حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ را در تورنمنت بین المللی جام وهبی امره ترکیه محک بزند.

این در حالیست که برخی دیگر از فرنگی کاران منتخب کادر فنی که گزینه حضور در المپیک هستند باید به‌زودی در تورنمنت بین المللی جام پیت لاسینسکی لهستان حضور یابند و از فیلتر انتخابی کادر فنی گذر کنند.

بدین ترتیب قرار است چند روز بعد از تورنمنت لهستان، فرنگی کاران دیگری از جمع اردونشینان تیم ملی راهی تورنمنت وهبی امره ترکیه شوند تا نفرات اعزامی به رقابت‌های جهانی هم در لیست کادر فنی قرار گیرند.

رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ حدود ۲ ماه بعد از بازی‌های المپیک توکیو و در ۱۰ وزن برگزار می‌شود که این میدان بزرگ بین المللی از اهمیت فراوانی برای مدعیان جامانده از المپیک برخوردار است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار