سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خبر داد؛

مصاحبه از ۸۴ کاندیدا برای رسیدن به فهرست نهایی شورای ائتلاف برای شورای شهر انجام شد/ در مصاحبه میان افراد تفاوتی قائل نشدیم

رسولی گفت: مصاحبه از ۸۴ کاندیدای انتخابات شورای شهر انجام شد و از تعداد کل دعوت شده ها به شورای ائتلاف ۸۲ نفر در جلسات مصاحبه حاضر شدند.

به گزارش  خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درباره آخرین وضعیت لیست ائتلاف برای انتخابات شورای شهر تهران گفت: مصاحبه از ۸۴ کاندیدا در روزهای ۴شنبه و ۵شنبه از ۸ صبح تا ۸ شب انجام شد و از تعداد کل دعوت شده ها ۸۲ نفر در جلسات مصاحبه حاضر شدند.

سخنگوی ائتلاف در ادامه با اشاره به کیفیت جلسات مصاحبه گفت: این جلسات گر چه برای هر کاندیدا فشرده بود، اما در فضایی صمیمی هر کدام به ارائه رزومه خود و انگیزه کاندیداتوری خویش پرداخته و اعضای شورا نیز سوالات و شبهات خود را مطرح می کردند. این فرآیند گرچه کمی سخت بود، اما کاندیداها با رضایت جلسه را ترک می کردند و هیچ حاشیه ای در برگزاری جلسات ایجاد نشد و امیدواریم در این مسیر به شایسته ترین ها رسیده و یکی از بهترین شوراهای شهر را تشکیل دهیم.

وی در ادامه افزود: در مصاحبه با افراد هیچ تفاوتی میان آنها قائل نشدیم و باهمه یکسان برخورد شد و حتی آقایان سروری و چمران نیز مانند بقیه کاندیداها خود را در معرض سوال قرار داده و در فرآیند شرکت کردند.

رسولی در پایان گفت: کاندیداهای شرکت کننده در مصاحبه طبق مصوبه شورا متعهد شدند چنانچه در لیست ائتلاف باشند در لیست دیگری قرار نگیرند و مصوبه "تعهدبه لیست ائتلاف" را امضا کردند. امیدواریم با بررسی دقیق مصاحبه ها وارزیابی ها به زودی به لیست ۲۱ نفره برسیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار