ویژه برنامه های انتخاباتی مسجد مقدس جمکران

برنامه‌های مسجد مقدس جمکران ویژه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی ،معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران درباره برنامه‌های مسجد مقدس جمکران برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: تشکیل دولت انقلابی که بتواند زمینه ساز قیام حضرت حجت (عج) باشد، نیازمند روشنگری درباره حضور حداکثری مردم و نیز انتخاب اصلح است که مقام معظم رهبری نیز بار‌ها بر آن تاکید داشته اند. از این رو مسجد مقدس جمکران به عنوان پایگاه مهدوی و عبادی وظیفه دارد برای کمک به مردم در انتخاب اصلح اقداماتی را انجام دهد.

او با بیان این که رای دادن یک فریضه است و میعاد گاه منتظران برای تبیین این فریضه اقداماتی را در دستور کار دارد، تصریح کرد: تبیین الزامات حضور حداکثری بر اساس معارف قرآن کریم در روز‌های سه شنبه و پنجشنبه هر هفته از تریبون دارالقرآن و در صحن جامع امام مهدی (عج) مسجد با سخنرانی حجت الاسلام اسماعیل خورشیدی از جمله این برنامه‌ها است.

حجت الاسلام  حسین آبادی از برپایی میز‌های "راویان انقلاب" در مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: این میز‌ها با حضور طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و به منظور پاسخگویی به سوالات زائران درباره انتخابات فعال شده اند؛ این میز‌ها در شرایطی که هجمه دشمن برای تحریم انتخابات از سوی مردم شدت گرفته است، می‌تواند اثرگذار باشد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: همچنین مقرر است، از ظرفیت سخنرانی و مداحی در مسجد جمکران بر اساس طرح مهندسی پیام با نگاه به دولت زمینه ساز و حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی و ظهور خورشید ولایت عظما بهره بگیریم؛ در حوزه بیان احکام نیز احکام مربوط به انتخاب اصلح از تریبون مسجد بیان می‌شود.

او از برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و ابراز کرد: این نشست‌ها هر هفته سه شنبه از ساعت ۱۷ و ۳۰ تا ۱۹ و ۳۰ در سالن شهید سلیمانی مسجد جمکران با حضور کارشناسان و صاحبنظران به دو صورت مجازی و حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند از طریق کانال ایتای مسجد جمکران در آن حضور مجازی داشته باشند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار