برگزاری دومین جشنواره طراحی اینفوگرافیک با موضوع ورزش در خانه

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از برگزاری جشنواره طراحی اینفوگرافیک با موضوع ورزش در خانه ویژه دبیران و آموزگاران تربیت بدنی خبر داد.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره طراحی اینفوگرافیک طی سال ۹۹ و ارائه ۷۵ اثر با تلاش همکاران این ناحیه آموزشی گفت: دومین جشنواره طراحی اینفوگرافیک با موضوع ورزش در خانه نیز امسال برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه کارشناسی تربیت بدنی با همکاری گروه آموزشی با هدف ترویج فرهنگ ورزش در خانه و همچنین آگاهی بخشی عمومی در خصوص اهمیت ورزش، نسبت به برگزاری دومین مرحله جشنواره طراحی اینفوگرافیک اقدام کرده است، افزود: ورزش و خانواده، تاثیر جسمانی ورزش، ورزش و نشاط روحی، ورزش و نشاط روحی و ... از محور‌های این جشنواره به شمار می‌روند.

نیسی گمراوی بیان داشت: همه دبیران و آموزگاران تربیت بدنی و آموزگاران پایه می‌توانند آثار خود را حداکثر تا روز ۲۰ تیر ماه سال ۱۴۰۰ از طریق پیام رسان شاد به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند و تا پس از بررسی از سوی کارشناسان، آثار برگزیده انتخاب و اعلام شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.