کمیته‌های مقاومت در فلسطین به مناسبت پنجاه و چهارمین سالگرد شکست پنجم ژوئن سال ۱۹۶۷ معروف به ”روز نکسه“ بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر رسانه‌ای کمیته‌های مقاومت در فلسطین در بیانیه‌ای به مناسبت پنجاه و چهارمین سالگرد شکست پنجم ژوئن سال ۱۹۶۷ معروف به ”روز نکسه“ اعلام کرد: پنجاه و چهارمین سالگرد «نکسه» در فضای پیروزی در نبرد شمشیر قدس قرار دارد و این به مثابه پیام مردم ماست مبنی بر اینکه شکست نخواهند خورد و زمان شکست‌ها به پایان رسیده است و قواعد درگیری که مقاومت آن‌ها را وضع می‌کند، نبرد را به قلب رژیم صهیونیستی کشاند.

در این بیانیه آمده است: طی این ۵۴ سال مردم ما مقاومت کردند و از سطح مردمی آواره به سطح ملتی مقاوم رسیدند که تا آزادی کامل فلسطین و پاکسازی مقدسات آن از لوث جنایتکاران صهیونیست از مقاومت و مبارزه با دشمن صهیونیستی دست برنخواهند داشت.

مردم فلسطین از قبله اول دست نخواهند کشید

کمیته‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند مردم فلسطین و مقاومت شجاع آن از قبله اول و قدس مبارک دست نخواهند کشید و حق بازگشت حقی مقدس است که نمی‌توان از آن صرفنظر کرد؛ فلسطین از دریا تا رود به ما تعلق دارد و هیچ کس اجازه ندارد از ذره‌ای از خاک خود دست بردارد.

این کمیته‌ها بر ضرورت متحد کردن همه توان ملت‌ها و آزادگان برای حمایت از مقاومت مردم فلسطین و انقلاب در برابر سازشکاران تاکید کردند.

کمیته‌های مقاومت با ادای احترام به ساکنان قدس، الاقصی، شیخ جراح و سلوان که با دستان خالی در برابر جنایت‌های صهیونیست‌ها ایستادند تاکید کردند نبرد شمشیر قدس ثابت کرد تنها زبانی که برای رویارویی با رژیم غاصب کارساز است، زبان تفنگ، گلوله، موشک، جهاد، مقاومت و پایبندی به حقوق و اصول ملی مردم مقاوم فلسطین است.

در پنجم ژوئن ۱۹۶۷ میلادی، حدود ۲۰۰ جنگنده رژیم صهیونیستی نوار غزه و کرانه باختری، شبه جزیره سینا و بلندی‌های جولان را بمباران کرده و این مناطق را تحت کنترل خود درآوردند. روز نکسه، روز شروع تمام مشکلات مردم فلسطین است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار