گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.


بیشتر بخوانید


گل مهدی طارمی به چلسی که به عنوان بهتربن گل لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد. این بازیکن با انتشار پستی از تمام کسانی که به او تبریک گفتند تشکر کرده و نوشت:

"تشكر ميكنم از همه كسانى كه من رو براى اين گل حمايت كردند و باعث افتخار ايران شدند .من هميشه در ذهنم اين بود كه يك روز در يكى از بخشهاى بهترين بازيكن در فوتبال قرار ميگيرم تا الان به يارى خدا به بهترين گل دست پيدا كردم و با اميد به اتفاق هاى بهتر رو به جلو ميروم و فكر ميكنم با تلاش مضائف بتوانم به اين امر دست پيدا كنم كه باعث سربلندى مردم عزيزم بشوم. با ارزوى شادى و سلامتى براى همه شم"

مهدی طارمی

آرش برهانی بازیکن سابق استقلال تصویری را از خود در کنار پسر 9 ماهه‌اش در فضای مجازی منتشر کرد.

آرش برهانی

سارا شیربیگی بازیکن تیم ملی فوتسال زنان ایران تصویری از خود در فضای مجازی منتشر کرده و جمله‌ای انگیزشی را در صفحه شخصی‌‌اش بارگذاری کرد.سارا شیربیگی

رضا حسن زاده بازیکن سابق استقلال تصویری از آذری جهرمی منتشر کرده و برای او کری خواند.

رضا حسن زاده

سعید عزت اللهی بازیکن محبوب ایرانی با انتشار تصویری از خود جمله‌ای تامل برانگیز را در صفحه اجتماعی‌اش بارگذاری کرد.

سعید عزت اللهی

حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس در آخرین فعالیت مجازی‌اش تصویری را از کتاب چالز بوفسکی در فضای مجازی منتشر کرد.

حامد لک

رضا عنایتی بازیکن سابق استقلال با انتشار تصویری از خود در فضای مجازی، از کارما نوشت.

رضا عنایتی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار