انفجار یک وسیله انفجاری در استان پکتیای افغانستان چند کشته بر جا گذاشت.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره، منابع امنیتی افغان از کشته شدن ۴ غیرنظامی در جنوب شرقی افغانستان در اثر انفجار بمب خبر می‌دهند.

یک منبع امنیتی افغان اعلام کرد ۴ غیرنظامی در انفجار یک وسیله انفجاری در استان پکتیا در جنوب شرقی افغانستان کشته شدند. با این حال از شمار مجروحان احتمالی این انفجار و عاملان آن خبری در دست نیست.

پیش از ظهر امروز نیز انفجار در یک پایگاه نظامیان افغان در استان غور افغانستان دستکم ۱۰ کشته بر جا گذاشت. برهان الدین پهلوی، فرماندار شهرستان «شهرک» استان غور اعلام کرد: این انفجار در قرارگاه (پایگاه) نیرو‌های پلیس نظم عمومی در شهرستان «شهرک» استان غور به وقوع پیوست که بر اثر آن ده نظامی افغان کشته و چهار نفر از آن‌ها ناپدید شدند.

از سوی دیگر وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد: بیش از دویست و بیست عضو طالبان در عملیات شبانه روز گذشته نظامیان افغان در مناطق مختلف این کشور کشته یا زخمی شدند.

در این عملیات‌ها که در استان‌های ننگرهار، لغمان، وردک، لوگر، پکتیکا، دایکندی، زابل، بادغیس، هرات، غور، بلخ، جوزجان، سمنگان، بغلان، بدخشان و هلمند اجرا شد، صد و شصت و هفت نفر از طالبان کشته و پنجاه و نه نفر از آن‌ها زخمی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار