با اخبار شوراها؛

از ممنوعیت استفاده تصویر سردار سلیمانی درتبلیغات شورا‌ها تا موج سواری رسانه‌های معاند

آخرین خبر‌ها و شنیده‌های انتخاباتی شورا‌های استان کرمان را در بسته زیر مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تنور تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان کرمان هر روز داغ‌تر از روز قبل می‌شود و در این بین، شبکه‌های اجتماعی نقش پررنگ تری در این انتخابات دارند.

اکنون که این تنور حسابی داغ است، ممکن است، کاندیدا‌ها با توجه به احترامی که مردم استان کرمان به سردارشان "حاج قاسم" دارند، بخواهند بخاطر محبوبیت بیشتر در اذهان عمومی، از تصویر این شهید والامقام در تبلیغات خود  استفاده کنند، لذا با توجه به مکاتبه بنیاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مقرر شد، هیچ مجوزی برای استفاده از تصویر این شهید در تبلیغات انتخابات شورای اسلامی شهر صادرنشود.

از ممنوعیت تصویر سردار سلیمانی درتبلیغات شورا‌ها تا موج سواری رسانه‌های معاند

استفاده از تصویر سردار سلیمانی در تبلیغات انتخابات شورای اسلامی ممنوع!

محمدعلی سلیمانی، معاون حفظ حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان طی نامه‌ای به علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان آورده است:

احتراماً با عنایت به مکاتبه بنیاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، هیچ مجوزی برای استفاده از تصویر این شهید در تبلیغات انتخابات شورای اسلامی شهر صادرنشود، لذا به کلیه چاپخانه داران سطح استان و فعالان حوزه چاپ و نشر اعلام شود از چاپ اقلام تبلیغاتی نامزد‌ها که تصویر شهید سلیمانی در آن استفاده شده است، جداً خودداری کنید.

ازسوی دیگر تا برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز ۲۸ خرداد زمان کوتاهی باقیمانده است. مردم استان کرمان حضور حداکثری و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد را اقتدارآفرین و مشارکت حداکثری را سبب خنثی شدن راهبرد‌های دشمن و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دانند.

آنچه که مشخص است، دشمنان نظام اسلامی از مدت‌ها قبل برای دلسرد کردن مردم، برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده اند؛ لذا این روز‌ها که به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، مسئولان استان کرمان در تمامی آیین‌ها و برنامه‌های خود، مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرده اند.

از ممنوعیت تصویر سردار سلیمانی درتبلیغات شورا‌ها تا موج سواری رسانه‌های معاند

دهان یاوه گویان را با حضور در انتخابات ببندیم

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ندای امامان را لبیک بگوییم و دهان یاوه گویان را با حضورمان در انتخابات ببندیم.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، در مراسم یادواره شهدای روحانی شهربابک، همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، ضمن گرامیداشت ۱۵ خرداد و درود بر امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه به انتخابات با دیدی ساده نگاه نکنید، زیرا همه جریان کفر دست به دست هم داده اند تا مقابل امام جامعه ما بایستند و جوانان ما را ناامید کنند، افزود: کج اندیشان، صهیونیست‌ها و معاندان به وسیله فضای سایبری، قصد نفوذ در افکار را دارند.

او با بیان اینکه حاج قاسم عصاره نظام و انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: امروز فلسطینی‌ها حاج قاسم را شهید قدس می‌دانند و این نگاهی اعتقادی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را رای به خودشان دانست و افزود: علی رغم همه مشکلات موجود با تشویق یکدیگر به رای درست دادن برای رفع مشکلات گام برداریم.

سردار معروفی اظهار کرد: حاج قاسم به ملت ایران و کرمان عزت بخشید و وصیت خاصی به مردم کرمان داشت و گفت دوست دارم مردم کرمان تا آخر پای ولایت بمانند.

او تاکید کرد: ندای امامان را لبیک بگوییم و دهان یاوه گویان را با حضورمان در انتخابات ببندیم.

از ممنوعیت تصویر سردار سلیمانی درتبلیغات شورا‌ها تا موج سواری رسانه‌های معاند

تلاش دشمن برای حضور کم رنگ کرمانی‌ها در انتخابات

امام جمعه بخش طغرالجرد گفت: استان کرمان به محوریت شهید سلیمانی، استان مقاومت نامگذاری شده است و دشمن برای حضور کم رنگ در انتخابات، نگاه ویژه‌ای به کرمان دارد.

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و فرزند برومندش حضرت امام خمینی (ره) و‌گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد، مراسم مداحی و روضه خوانی با حضور مسئولان محلی، علما و روحانیون، فرماندهان نظامی، مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان طبق روال ۳۲ سال گذشته در محوطه اداره آموزش و‌پرورش این شهرستان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام نجم الدینی امام جمعه بخش طغرالجرد، ضمن تسلیت ایام شهادت ششمین اختر تباناک آسمان ولایت و امامت، حضرت امام (ره) و شهدای ۱۵ خرداد گفت: ما در هر برهه‌ای یک تکلیف داریم، روزگاری دوران دفاع مقدس، امروز انتخابات و فردا ... خواهد بود.

او افزود: در این دوره از انتخابات، دشمنان مصمم هستند که مردم کنار صندوق‌های رای نیایند یا حضوری کم رنگ‌داشته باشند؛ اما استان کرمان به محوریت شهید سلیمانی استان مقاومت نامگذاری شده است و دشمن‌نگاه ویژه‌ای به کرمان دارد.

او تاکید کرد: مردم ایران اسلامی جواب سیزدهم دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها را در ۲۸ خرداد با حضور گسترده و پرشور خود خواهند داد.

حجت الاسلام نجم الدینی افزود: دشمن در فضای مجازی به دنبال سیاه نمایی است، مسئله انتخابات مسئله حزب و‌گروه خاصی نیست؛ بلکه حضور در انتخابات به نفع اسلام و مردم است که ما باید بصیرت افزایی و روشنگری کنیم تا فردی اصلح انتخاب شود.

او تصریح کرد: ما باید از تجربه شیرین مقاومت بهره ببریم و کسی که دم از مذاکره با آمریکا بزند، ضد خط امام حرکت می‌کند.

حجت الاسلام نجم الدینی با اعلام اینکه همه انبیای الهی بدنبال گسترش عدالت بودند، گفت: مقام معظم رهبری عدالت، مردمی بودن، ضد استکبار بودن، متدین بودن، با کفایت بودن و... را از ویژگی‌های کاندیدای ریاست جمهوری عنوان کردند.

او تصریح کرد: همه‌ی ما باید مبلغ برای اسلام و انتخابات باشیم، گفت و گوی چهره به چهره کنیم تا همگان در کنار صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

از ممنوعیت تصویر سردار سلیمانی درتبلیغات شورا‌ها تا موج سواری رسانه‌های معاند

موج سواری رسانه‌های معاند از حادثه مجتمع فولاد زرند در آستانه برگزاری انتخابات

فرماندار زرند با اشاره به موج سواری رسانه‌های معاند در آستانه انتخابات، موضوع خرابکاری و یا حمله سایبری به مجتمع فولاد زرند ایرانیان را تکذیب کرد.

علی صادق زاده فرماندار شهرستان زرند با بیان اینکه حادثه بامداد یک شنبه ۱۶ خرداد ماه در مجتمع فولاد زرند ایرانیان، فرصت را برای موج سواری و سواستفاده رسانه‌های معاند، بیگانه و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی فراهم کرد، گفت: در آستانه برگزاری انتخابات بزرگ ۱۴۰۰، امنیت و سلامت روانی جامعه خط قرمز مسئولان این شهرستان است.

او افزود: در نخستین ساعات بامداد یک شنبه ۱۶ خرداد ماه، طی حادثه فنی در مجتمع فولاد زرند ایرانیان، رسانه‌های معاند و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی تلاش کردند تا با فرافکنی، دروغ پردازی و جهت دهی مُغرضانه به اصل واقعیت، زمینه ساز ناامنی، آشوب و مخل سلامت روانی جامعه شوند.

صادق زاده مجدداً ضمن تکذیب موضوع خرابکاری و یا حمله سایبری به مجتمع فولاد زرند، تصریح کرد: در جریان خروج سرباره مذاب چدن از کوره بلند مجتمع فولاد زرند ایرانیان و در اثر تماس با هیدرولیک مسدود کننده مجاری، صحنه آتش سوزی ایجاد و در ادامه با ورود سرباره به حوضچه تخلیه، صدای انفجار ایجاد شد که هیچ گونه تلفات و یا حتی آسیب انسانی و تجهیزاتی به دنبال نداشته است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار