حسنوند گفت: انتخابات یک فرصت است که باعث می‌شود فکر، ایده و نیروی جدید سرکار بیاید که این باعث دلگرمی مردم می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات یک فرصت است که باعث می‌شود یک فکر ایده و نیروی جدید سرکار بیاید که این باعث دلگرمی مردم می‌شود و  از بستر فضای مجازی برای امیدواری دادن به مردم و دعوت آن‌ها به حضور در انتخابات استفاده شود.

او در ادامه بیان داشت: دشمنان ایران فکر می‌کنند برای مدیریت دنیا مهمترین مکان خاورمیانه است و در بهترین نقطه خاورمیانه کشور ایران قرار دارد، اما اکنون تنها مساله آن‌ها کشور ایران نیست، بلکه تفکر و روشی که مردم در پیش گرفته و ندای استقلال طلبی و آزادیخواهی آن‌ها از شرق تا غرب ملت‌های آزادیخواه و مستضعغان جهان را در بر گرفته است.

حسنوند با بیان اینکه نماد اقتدار کشور پشتوانه مردمی است، افزود: دشمن هر روز در حال آزمایش کردن طرح‌ها و نقشه‌های خود است. شبیخون فرهنگی و کار رسانه‌ای هم با سرعت و قدرت در حال انجام است بلکه با فشار حداکثری که از طریق تحریم‌ها به مردم وارد کرده اند، آن‌ها را تسلیم کنند، و امروز اخرین هدف آن‌ها انتخابات و پشتوانه مردمی نظام است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب گفتند هرکس نفوذ کلامی دارد استفاده نماید ما رهبر را با هرچشم نگاه کنیم. چه به عنوان، ولی امر، چه به عنوان رهبر و پیشوا و چه به عنوان فرمانده و مقتدا، تبعیت و پیروی از ایشان از اوجب واجبات است.

این مقام مسئول ادامه داد: وظیفه ما این است که در نحوه ارایه خدمات مطلوب عمل کنیم و تکریم جامعه در صدر اولویت‌ها باشدنه تنها مدیران بلکه تمام کادر ادارات باید این را وظیفه همیشگی خود بدانند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.