در بسته انتخاباتی ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ بخوانید؛

رقابت برای به دست آوردن ۱۶۵ کرسی شورای شهر در اردبیل/ تاکید فرماندار اردبیل بر رعایت اصل بی طرفی در انتخابات

خبر‌های مربوط به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را در استان اردبیل اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در این بسته از آخرین خبر‌های مرتبط با ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا شما را مطلع خواهیم کرد.

رقابت انتخابات شورا‌ها در ۱۲ شهر و ۳۱ بخش اردبیل

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: در همه روستا‌های استان اردبیل به غیر از پنج روستا که کاندیدایی ثبت‌نام نکرده، انتخابات برگزار خواهد شد که در ۱۲ شهر و ۳۱ بخش نیز برای به دست آوردن ۱۶۵ کرسی شورای شهر رقابت‌ها آغاز خواهد شد.

بهروز ندایی مجموع راه یافتگان به شورای شهر‌ها را با در نظر گرفتن اعضای علی‌البدل ۲۶۶ نفر اعلام کرد.

او در ادامه اظهار کرد: برای شورا‌های روستا نیز بیش از پنج هزار و ۸۴۳ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۲۳ نفر رد صلاحیت شده که پرونده آن‌ها در هیئت نظارت شهرستان در حال رسیدگی است.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل به رقابت کاندیدا‌ها به شکل سالم و بدون حاشیه اشاره کرد و گفت: تبلیغات نامزد‌ها عمدتاً در فضای مجازی انجام می‌شود و ما کمترین تجمعات را به دلیل شرایط کرونایی شاهد هستیم.

تاکید فرماندار اردبیل بر رعایت اصل بی طرفی در انتخابات

فرماندار اردبیل در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در انتخابات بر رعایت اصل بی طرفی در انتخابات ۲۸خرداد تاکید کرد و گفت: برگزاری انتخابات سالم و بامشارکت حداکثری اولویت است.

مسعود امامی یگانه افزود: نمایندگان فرماندار در شعبات اخذ رای رسالت خطیر دارند و اصل بی طرفی را مبنای کار قرار دهند.

او از آمادگی شهرستان اردبیل برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا خبرداد و بیان کرد: ۴۰۴ شعبه اخد رای در شهرستان اردبیل آماده اخذ رای مردم خواهد بود و در این انتخابات بیش از ۸ هزار نفر عوامل اجرایی در شهرستان اردبیل مشارکت خواهند کرد.

فرماندار اردبیل افزود: ۲۶۹ داوطلب انتخابات شورای شهر در شهرستان اردبیل رقابت خواهند کرد که ۲۰۸ داوطلب مربوط به شهر اردبیل است.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.