آغاز مناظره‌های انتخاباتی نماینده‌های داوطلبان ریاست جمهوری در صدا و سیما مازندران و معرفی دو نامزد برای انتخابات خبرگان رهبری از مهمترین رویداد‌های انتخاباتی هفته در مازندران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مردم مازندران ۲۸ خردادماه امسال همزمان در سه انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی شهر و روستا و انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری شرکت خواهند کرد شما می‌توانید مهمترین خبر‌های انتخاباتی را که از شنبه ۸ خرداد تا جمعه ۱۴ خرداد در مازندران اتفاق افتاده است را اینجا بخوانید.

مناظره‌هایی خوب با نتایجی خوب
صدا و سیمای مرکز مازندران دیروز نخستین مناظره‌های انتخاباتی نمایندگان داوطلبان ریاست جمهوری را روی آنتن برد.

مناظره‌های انتخاباتی با حضور نمایندگان دو داوطلب به مدت ۶۰ دقیقه برگزار شد و تا پایان تبلیغات ادامه خواهد داشت.

سید محمود نبویان نماینده سید ابراهیم رئیسی پس از مناظره گفت: صدا و سیما خیلی خوب در انتخابات ورود پیدا کرده است و این برنامه‌ها تاثییر مثبتی برای انتخاب اصلح و حضور حداکثری مردم خواهد داشت.

ابراهیمی سوته نماینده محسن مهرعلیزاده نیز با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز مازندران همیشه باعث فخر مازندرانی‌ها در بین مراکز استان‌ها بوده است گفت: برنامه‌های صدا و سیما باعث مشارکت بیشتر مردم و تقویت حضور مردم در پای صندوق‌های رای می‌شود.

دو داوطلب برای یک کرسی
رضایی فرمانداری ساری با آگهی اسامی نامزد‌های تائید صلاحیت شده برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری حجج اسلام سیدصادق پیشنمازی فرزند سید مهدی با کد نامزد ۱۵ و محمدحسن گلی شیردار فرزند عبدالحسین با کد نامزد ۱ را به عنوان دو کاندیدا که قرار است سرنوشت یک کرسی خالی شده مجلس خبرگان رهبری را مشخص کنند اعلام کرد.

مازندران چهار کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد که یک کرسی آن به خاطر رحلت آیت الله نورالله طبرسی خالی است.

بر اساس اعلام استانداری مازندران، در مجموع هشت نفر با نام‌نویسی، داوطلب نامزدی انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری از این استان شده بودند.

تشکیل ستاد جوانان سید ابراهیم رئیسی
ستاد جوانان سید ابراهیم رئیسی نیز در مازندران با برگزاری همایشی در فضای باز آغاز بکار کرد.

موسویان رئیس ستاد جوانان سید ابراهیم رئیسی در مازندران با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید گام جانانه و جوانانه‌ای برداشته شود، گفت: دولتی باید سرکار بیاید که علاوه بر حل مسایل مردم با مفاسد مبارزه کند و در معیشت مردم گره گشایی کند.

پخش برنامه‌های نامزد‌های ریاست جمهوری از چهارشنبه در شبکه استانی
پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ در صداوسیمای مرکز مازندران آغاز می‌شود.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات رسانه ملی؛ زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های ریاست جمهوری از چهارشنبه در صداوسیما مازندران به این شرح است:
چهارشنبه ۱۹ خرداد عبدالناصر همتی
پنجشنبه ۲۰ خرداد محسن مهر علیزاده
جمعه ۲۱ خرداد امیر حسین قاضی زاده هاشمی
شنبه ۲۲ خرداد علیرضا زاکانی
یکشنبه ۲۳ خرداد محسن رضایی
دوشنبه ۲۴ خرداد سید ابراهیم رییسی
سه شنبه ۲۵ خرداد سعید جلیلی

برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار است ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز‌های اعلام شده از صداوسیمای مرکز مازندران پخش شود.

خبر تا پایان هفته بروز رسانی می‌شود ...
انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار