فرمانده سپاه ناحیه میانه  شورآفرینی برای مشارکت حداکثری را رسالت امروز رسانه‌ها عنوان کرد و گفت: امروز نقش رسانه در هدایت افکار عمومی از تمامی اقشار جامعه پررنگ‌تر و تاثیرگذارتر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، محمدی  فرمانده سپاه ناحیه میانه مهمترین مطالبه امروز را برگزاری انتخاباتی سالم، ایمن، پرشور و با مشارکت حداکثری عنوان کرد و گفت: دشمنان اسلام و انقلاب در جهت تضعیف و نابودی آن لحظه‌ای غفلت و کوتاهی نکرده و در این راه با تحریم انتخابات، تلاش برای ترویج عدم مشارکت یا عدم انتخاب افراد اصلح، هزینه‌های بسیاری را صرف کرده اند، لذا ملت باید با هوشیاری وارد صحنه شوند.

محمدی با تاکید بر نقش بسیار حساس و حیاتی اصحاب رسانه، مشارکت آفرینی، وحدت ملی و جلوگیری از نفوذ را رسالت عظیم رسانه در انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه امسال عنوان کرد و گفت: امروز فضای مجازی به فضایی عینی و حقیقی تبدیل شده و مردم بیشترین تاثیر پذیری را از فضای مجازی دارند.

او گفت: این امر موجب سنگین‌تر شدن نقش اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم در انتخابات پیش رو شده است.

فرمانده سپاه میانه امانتداری، انتقاد و مطالبه به حق، و عدم محافظه کاری را از خصوصیات یک خبرنگار خوب برشمرد و افزود: نقش رسانه‌ها در هدایت افکار عمومی جامعه، نقشی بی بدیل، بی نظیر و غیرقابل انکار است و آنان می‌توانند با تولید محتوای مناسب، مردم را به سمت انتخاب افراد اصلح سوق داده و امید به آینده را در مردم زنده کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.