رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس:

تلخی آرای کمیته انضباطی را با قهرمانی شیرین می‌کنیم/ برای کمک مالی هواداران برنامه داریم

صدری رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره شرایط این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید صدری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: بخش عمده فعالیت من تاکنون  در حوزه آی تی بوده است، اما از ابتدا من هوادار پرسپولیس هستم و به آن افتخار می‌کنم. در حال حاضر به غیر از سمتی که دارم یک هوادار پرسپولیس محسوب می شوم و در خدمت باشگاه هستم.

رئیس هیئت  مدیره پرسپولیس درباره احکام انضباطی که علیه این تیم صادر شده است، گفت: پرسپولیس همیشه تابع قانون است، اما به نظرم یک جا‌هایی می‌شد با ما و بازیکنان برخورد بهتری شود. بهتر  است این تلخی‌ها کام هواداران را با قهرمانی شیرین کرد.

صدری درباره جلسات هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بیان کرد: به شخصه به این هیئت مدیره افتخار می‌کنم. سمیعی، علیپور و فیاض بدون حاشیه تلاش می کنند تا پر سرعت در خدمت پرسپولیس باشند و کمبود‌های موجود را برطرف کنند.

انگیزه بازیکنان پرسپولیس با تهدید جانی کم نمی شود 

او درباره  احکام انضباطی بازی پرسپولیس با سپاهان و استقلال بیان کرد: ما از اتفاقاتی که در این دو بازی رخ داد ناراحت شدیم، اما به حکم کمیته انضباطی معترض هستیم و اعتراض خودمان را تقدیم کمیته استیناف کرده ایم.   خدا را شکر با وجود اینکه احکام انضباطی این ۲ بازی در یک بازی برای ما اعمال شد، اما با پیروزی توانستیم کام هواداران را شیرین کنیم و از بازیکنان تشکر می‌کنم. یک اتفاق تلخ هم در بازی با ذوب آهن برای ما رخ داد که واقعاً خطر جانی برای بازیکنان ما داشت. خدا را شکر آن افراد دستگیر شدند. آنها به سزای اعمال خود خواهند رسید. به بازیکنان تبریک می‌گویم که در هر شرایطی برای خوشحالی هواداران می‌جنگند و حتی تهدید جانی هم انگیزه آنها را کم نمی‌کند. دست تک تک بازیکنان را می‌بوسم.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در ادامه گفت: ما تابع قانون هستیم و همیشه از قانون پیروی و تمکین کرده ایم، اما در کنارش از راه‌های قانونی اعتراض خودمان را مطرح می‌کنیم. با حاشیه سازی قصد ایجاد تنش در جامعه را نداریم و از قانون تمکین و پیروی می‌کنیم.

صدری درباره فعالیت خود در فضای مجازی در پلتفرم‌های مختلف بیان کرد من، چون رشته و فعالیتم در حوزه آی تی است تلاشم این است که از این فضا و ارتباط با هواداران دور نشوم. خوشبختانه هواداران ما فعالیت خوبی در فضای مجازی دارند و ما هم در تلاش هستیم تا از این ارتباط به بهترین نحو استفاده کنیم و نظرسنجی‌هایی هم در فضای مجازی انجام می‌دهیم تا در حد امکان نظر هواداران را در امور باشگاه لحاظ کنیم. نقطه نظرات هواداران برای ما مهم است. 

موزه باشگاه پرسپولیس را در  تهران درست می کنیم 

او درباره  وضعیت سند ورزشگاه شهید کاظمی گفت: ما به طور جدی پیگیر این موضوع هستیم چرا که یکی از قول‌هایی است که در ابتدا به هواداران دادیم و به سرعت در حال بررسی آن هستیم تا هرچه زودتر سند این باشگاه به نام باشگاه  پرسپولیس زده شود و طرح‌های توسعه‌ای خودمان را در آن پیاده کنیم. در مورد موزه پرسپولیس هم به دنبال ایجاد یک فضای مناسب در مرکز شهر تهران هستیم تا به عنوان موزه باشگاه از آن استفاده کنیم.

من به عنوان هوادار پرسپولیس باید کری خوانی کنم 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره کری خوانی برای هواداران رقیب اظهار کرد:  من به عنوان یک هوادار اگر نخواهم کری بخوانم دیگر اسمم هوادار نیست. ما به کری خوانی اعتقاد داریم و انجام می‌دهیم، اما این موضوع در احترام کامل انجام می‌شود. من دوستان استقلالی زیادی دارم که با هم کری می‌خوانیم، اما هرگز بین ما بی احترامی صورت نمی‌گیرد.

تلاش می کنیم مشکلات پرسپولیس را حل کنیم 

صدری در ادامه گفت:  من و اعضای هیئت مدیره علاوه بر اینکه از هواداران خواستیم به ما کمک کنند و پشتیبان ما باشند تلاش کرده ایم تا رابطه خوبی با کادرفنی و بازیکنان داشته باشیم. خدا را شکر این تقسیم وظیفه به خوبی انجام شده است. جا دارد از تمام بازیکنان تشکر کنم و به تمام آن‌ها افتخار می‌کنم. مطمئنم بازیکنان قهرمانی را برای ما و هواداران به ارمغان می‌آورند. از گل محمدی و مطهری و سایر اعضای کادرفنی هم تشکر می‌کنم. یک کری هم بخوانم و آن هم تشکر از آل کثیر است که شادی مضاعفی در بازی با استقلال انجام داد.

او درباره  اعلام شماره کارت برای جمع آوری کمک مالی از هواداران بیان کرد: تا زمانی که مجبور نشویم مزاحم هواداران نخواهیم شد. این کار در راستای خواسته هواداران است. هواداران اگر از ما نمی‌خواستند این جسارت را نمی‌کردیم. این موضوع به خواسته هواداران انجام شد. از هواداران هم تشکر می‌کنم که در این مدت کم، علاقه خودشان به تیم را نشان دادند و بیش از ۲.۵ میلیارد تومان به ما کمک کردند. قصد داریم از عزیزانی که به باشگاه کمک کرده اند قدردانی کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
رفتار تلخ وزشت بازیکنان و کادرفنی تان را اصلاح کنید. هوچی گری های بی حساب وکتاب تهمت و افترا و جنجال های رسانه ای عده ای درکادر یک تیم خیلی فاجعه بار وتلخ تر است
آخرین اخبار