رئیس مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز گفت:گازرسانی به ۳ روستای کوهستانی شهرستان گرگان با حدود ۷۰ درصد پیشرفت در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محمد رضا قنبریان رئیس مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز گلستان گفت: گاز رسانی به ۳ روستای باقی مانده مرکز استان درمجموع با ۵۴ کیلومتر شبکه گاز، با نزدیک به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجرا است.

او افزود. برای این طرح ها، ۸۴ میلیارد ریال اعتبار کالایی و اجرایی در نظر گرفته شده  که تاکنون نزدیک به ۶۵ درصد آن جذب شده است.

محمد رضا قنبریان گفت: برای روستای شاهکوه سفلی و چهار باغ شبکه داخلی نیز به اتمام رسیده است ضمن اینکه تعداد ۳۳۰ انشعاب برای روستای شاهکوه سفلی و ۴۳۰ انشعاب نیز برای روستای چهارباغ جانمایی شده که در روز‌های آینده نصب انشعاب این دو روستا انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه اجرای شبکه داخلی روستای شاهکوه علیا نیز درشرف برنامه ریزی بوده و در ماه آتی اجرا خواهد شد افزود:درمجموع از کل پیمان گازرسانی به ۳ روستای کوهستانی گرگان ۲ کیلومتر لوله گذاری ۶ اینچ و ۳ کیلومتر شبکه پلی اتیلن باقی مانده است.

قنبریان گفت:در این طرح ۴ ایستگاه شامل ۳ ایستگاه تقلیل فشار و یک ایستگاه اندازه گیری برنامه ریزی شده بود که در حال حاضرعملیات ساختمانی ایستگاه اندازه گیری و ایستگاه TBS شاهکوه سفلی پایان یافته و ایستگاه TBS روستا‌های شاهکوه علیا و چهار باغ نیز در حال اجراست.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.