سرهنگ کیانی از کشف مواد خوراکی قاچاق در ایلام به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ مهدی کیانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله به پلیس امنیت اقتصادی استان ، مبنی بر فعالیت ۲ نفر با هویت معلوم در امر قاچاق مواد خوراکی خارجی ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او اظهار کرد: کارکنان پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات اطلاعاتی و فنی ، این قاچاقچان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در این راستا ، یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه وانت را متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام ، ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها مقادیر قابل توجهی نوشیدنی و مواد خوراکی خارجی و فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

او با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای کشف شده ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است ، بیان کرد: در این راستا ، ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده ، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

او با اشاره به ضربات جبران ناپذیر قاچاق کالا به اقتصاد کشور، اظهار کرد: از مردم خواستاریم در صورت اطلاع از فعالیت غیر قانونی افراد سودجو در زمینه قاچاق ، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.