تخصیص ۱۰ هکتار زمین برای اجرای طرح ملی اقدام مسکن درسراب

نماینده مردم سراب از تخصیص ۱۰ هکتار زمین برای اجرای طرح ملی اقدام مسکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،یوسف داودی نماینده مردم سراب در جلسه بررسی مشکلات ثبتی، راه و مسکن با بیان اینکه در اراضی قبلی تعیین شده برای اجرای این طرح، زیر ساخت‌های لازم مهیا نبود گفت: ۱۰ هکتار از اراضی ملی چسبیده به سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب در اختیار مسکن جوانان قرار گرفت.

او با اشاره به مشکل چندین ساله شبکه‌های فاضلاب در مساکن مهر گلیک آباد و شهرک علامه امینی بر ضرورت احداث و تکمیل این طرح‌ها تاکید کرد.

اوهمچنین با اشاره به احداث شهرک توریستی گردشگری و اقامتی جهان افروز سراب افزود: این شهرک به منظور تامین مسکن کوتاه مدت و بلند مدت برای مهاجرت معکوس شهروندان سرابی مقیم کلانشهر‌ها در زمینی به مساحت ۵۰۰ هکتار در حال ساخت است.

نماینده مردم سراب با اشاره به احداث جاده میانه - سراب - مشکین شهر گفت: عملیات زیر سازی جاده سراب - میانه به اتمام رسیده و در مرحله انتخاب پیمانکار برای انجام عملیات آسفالت ریزی است و از احداث جاده ۶۰ کیلومتری سراب - مشکین شهر ۱۸ کیلومتر باقی مانده است.

داوودی با اشاره به تصویب طرح جامع شهر سراب خواستار تسریع در ابلاغ این طرح و آغاز عملیات احداث کمربندی جنوبی این شهر شد.

ابوالقاسم سلطانی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی نیزبا بیان اینکه ۱۰ درصد از اعتبارات کل زیرساخت‌های حمل و نقل کشور به این استان تخصیص یافته است گفت: در حال حاضر ۲۴ طرح ملی در آذربایجان شرقی در حال اجراست که جهت احداث و تکمیل این پروژه‌ها افزون بر ۲۲ هزار میلیارد تومان نیاز است و در سالجاری هزار میلیارد تومان ابلاغ شده است.

اواحداث راه آهن تبریز- میانه و بستان آباد - سراب، ۶ طرح آزاد راه و ۱۴ پروژه بزرگراه را از جمله مهمترین این طرح‌ها عنوان کرد.

او با اشاره به اتمام مطالعات طرح جامع شهر‌ها گفت: ۱۰۰ درصد شهر‌های استان تحت پوشش طرح‌های توسعه و عمران قرار دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن ملی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.